ما يك سياست امنيتي در پيش داريم. چرا به سيستم مديريت امنيت اطلاعات ISO 27001نياز داريم؟

۴۳ بازديد

ما يك سياست امنيتي در پيش داريم. چرا به سيستم مديريت امنيت اطلاعات ISO 27001 نياز داريم؟

داشتن يك سياست امنيتي به خودي خود جلوي تخلفات را نمي‌گيرد. كارمندان بايد آن را درك كنند و آن را عملي كنند.

 

سيستم مديريت امنيت اطلاعات ISO 27001 ارائه آموزش و سوابق كافي براي همه كاركنان را تشويق مي‌كند تا آن‌ها بدانند از آن‌ها چه انتظاري مي‌رود. اين مي‌تواند از نقض امنيت تصادفي جلوگيري كند.

 

در اينجا مي‌توانيد اطلاعات بيشتري در مورد ISO 27001 كسب كنيد.

ما به‌عنوان يك شركت پشتيبان ، حفاظت از ويروس و رمزهاي عبور داريم ، پس چرا به امنيت اطلاعات ISO 27001 نياز داريم؟

تهديدهاي امنيت اطلاعات فقط از طريق فناوري اطلاعات نيست. كارمندان ناراضي ، كارمندان سابق ناراضي ، مديران فريبكار و رقبا مي‌توانند به اطلاعات محرمانه شما دسترسي پيدا كنند و مي‌توانند از آن‌ها براي آسيب رساندن به تجارت و اعتبار آن استفاده كنند. اين مي‌تواند عمدي يا تصادفي باشد. اطلاعات محدود به فرم الكترونيكي نيست بلكه شامل همه اشكال ارتباطات ازجمله كپي‌هاي كلامي و چاپي است.

 

ايزو 27001 ارائه آموزش و سوابق مناسب به همه كاركنان را تشويق مي‌كند تا آن‌ها بدانند از آن‌ها چه انتظاري مي‌رود. اين مي‌تواند از نقض امنيت تصادفي جلوگيري كند.

 

در اينجا مي‌توانيد اطلاعات بيشتري در مورد ISO 27001 كسب كنيد.

چه مدت طول مي‌كشد تا گواهينامه ISO دريافت كنيد؟

هدف ما يك دوره زايمان بين 6 تا 8 هفته است ، اما باز هم اين مي‌تواند از يك سازمان به سازمان ديگر متفاوت باشد. ما هرگز روند را به تأخير نمي‌اندازيم ، اما مي‌فهميم كه ممكن است اتفاقاتي بيفتد كه مي‌تواند به معني كمي تأخير باشد. ما اين را هر جا كه امكان پذير باشد ، در اختيار خواهيم داشت. اما براي كساني كه به دنبال دريافت گواهينامه ISO در اسرع وقت هستند ، تلاش خواهيم كرد تا اطمينان حاصل كنيم كه گواهينامه ISO خود را در جدول زماني استاندارد ما دريافت مي‌كنيد.

 

پس از قبول نقل قول و دريافت مبلغ واريز ، نامه‌اي را در اختيار همه مشتريان خود قرار مي‌دهيم كه مي‌توانيد براي مشتريان احتمالي خود ارسال كنيد يا در مناقصه قرار دهيد و تأييد مي‌كند كه وارد مراحل كار شده‌ايد و در مدت 6-8 كاملاً تأييد خواهيد شد. هفته‌ها اين معمولاً براي ادامه روند پيشنهاد‌ها كافي است. به دنبال اين مي‌توانيد يك نامه اظهار نامه بيان كنيد كه شما گواهينامه ISO را دريافت كرده‌ايد.

 

اگر به اعتبارنامه UKAS نياز داريد ، اين فرآيند به‌طور متوسط 6 تا 9 ماه طول خواهد كشيد زيرا شما بايد قبل از ارزيابي مرحله 1 توسط يك سازمان معتبر معتبر شواهد را جمع آوري كنيد. ما مي‌توانيم با ارائه خدمات مشاوره ايزو به شما كمك كنيم تا سيستم مديريت خود را براي ارزيابي توسط يك سازمان معتبر آماده كنيد ، بنابراين شانس قبولي در ارزيابي را براي اولين بار افزايش مي‌دهيد. در اينجا بيشتر بدانيد

چگونه مي‌توانم گواهينامه ISO دريافت كنم؟

روند 6 مرحله‌اي ساده ما صدور گواهينامه را آسان مي‌كند!

 

هدف اصلي ما اين است كه روند كار را براي شما مشتري به ساده‌ترين شكل ممكن انجام دهيم. ما يك ارزيابي اوليه از شركت انجام مي‌دهيم تا ببينيم شركت در حال حاضر در رابطه با گواهينامه ISO انتخاب شده كجاست. بر اين اساس ، ما مجموعه‌اي از توصيه‌ها را درمورد اينكه چه كارهايي بايد انجام دهيم تا بتوانيم آن را رعايت كنيم ، ارائه مي‌دهيم (در صورتي كه اقدامات لازم كاملاً ضروري نباشد ، تغييرات عمده‌اي ايجاد نخواهيم كرد).

 

سپس ما برنامه‌اي را براي اجراي توصيه‌ها (براي تكميل در 12-12 ماه آينده) تدوين خواهيم كرد ، تا آنجا كه ممكن است بسياري از آن‌ها را براي شما كامل كنيم ، و روش‌هاي عملياتي دستي و اجباري (مطابق با استاندارد مورد نياز) را بنويسيم و سپس 6-8 هفته پس از بازديد اوليه ، ابتدا به ارائه مدرك با گواهينامه ISO خود مراجعه كنيد.

 

از اين مرحله به بعد گواهينامه خواهيد گرفت. اين دستگاه‌ها بر بهبود مستمر متمركز هستند ، بنابراين ما مرتباً از شما بازديد خواهيم كرد تا مطمئن شويم كه با توصيه‌هايي در مسير درست قرار داريد و سال به سال آماده اعتبار مجدد هستيد.

به چه استانداردهاي ISO نياز داريم؟

بيش از 20،000 استاندارد مديريت مختلف وجود دارد ، بنابراين يافتن يك استاندارد مناسب براي كسب و كار شما گاهي اوقات طاقت فرسا است. بهترين مكان براي شروع مديريت كيفيت ISO 9001 است ، زيرا اين استاندارد اوليه‌اي است كه اكثر استانداردهاي معروف ديگر بر اساس آن ساخته شده‌اند. آن‌ها بر روي خدمات مشتري متمركز شده و اطمينان حاصل مي‌كنند كه مشتري خدمات موردنظر خود را به موقع و با هزينه‌اي معقول دريافت مي‌كند. بسته به فعاليتهاي شركت شما ، ممكن است استانداردهاي اضافي "اثبات شده" اي وجود داشته باشد كه شما ممكن است كار را تكميل يا تكميل كنيد ، به‌عنوان‌مثال:

 

ISO 27001 از دستگاه‌ها ، داده‌ها و اعتبار شما محافظت مي‌كند

ISO 14001 تأثير شمارا در محيط كاهش مي‌دهد

ISO 45001 به شما كمك مي‌كند تا از كارمندان خود محافظت كنيد

ISO 22301 از تجارت شما در برابر وقفه محافظت مي‌كند

بهترين راه براي تعيين سيستم مديريت مناسب براي مشاغل شما بحث در مورد نيازهاي خود با ما است.

براي استانداردي كه در حال حاضر در وب سايت شما ذكر نشده است ، به گواهينامه ISO نياز داريم ، آيا هنوز هم مي‌توانيد كمك كنيد؟

ثروت دانش و تجربه ارزيابان ما بدان معني است كه ما مي‌توانيم فراتر از استانداردهاي اصلي ISO كه ارائه مي‌دهيم به شما كمك كنيم. برخي از نمونه‌ها عبارتند از:

 

محصولات آرايشي و بهداشتي ISO 22716 - روش‌هاي خوب توليد

ISO 13485 دستگاه‌هاي پزشكي - دستگاه‌هاي مديريت كيفيت

http://sharhnews.ir/%da%af%d9%88%d8%a7%d9%87%db%8c%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%db%8c%d8%b2%d9%88-%d8%b1%d8%a7-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%85%db%8c-%d8%aa%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%aa/

ذخيره سازي اطلاعات در سيستم حفاظت تصويري

۴۳ بازديد

ذخيره سازي اطلاعات در سيستم حفاظت تصويري

هوشمند سازي تجهيزات حفاظتي موضوعي است كه در تمام دنيا به شكلي فراگير در حال انجام است. براي مثال در چند سال اخير يك موج جهاني براي يكپارچه سازي هوش مصنوعي و فناوري 4K به راه افتاده است كه متقابلا تقاضاها براي ذخيره بيشتر اطلاعات نيز افزايش يافته است. يادمان باشد كه هوش مصنوعي و كاربرد آن در صنعت حفاظت تصويري يك انقلاب در اين صنعت به حساب مي آيد كه در نهايت موجب تسهيل نظارت و افزايش كارايي سيستم هاي حفاظت تصويري شده است اما هنوز تا رسيدن به اهداف مهم اين صنعت فاصله زيادي داريم.

شبكه ها و سيستم هاي ارتقا يافته امنيتي نيازبه فضاهاي گسترده اي براي ذخيره سازي اطلاعات خود دارند. اين موضوع وقتي بيشتر حائز اهميت خواهد بود كه سيستم هاي نظارتي در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته فعال باشند. با توجه به اين موضوعات كاملا بديهي است كه تقاضاي روز افزوني براي حافظه ذخيره سازي در دوربين هاي حفاظتي وجود خواهد داشت. بنابراين بايد به اين موضوع توجه ويژه داشته باشيم كه صاحبان مشاغل براي مديريت داده هايشان چه اقداماتي بايد انجام دهند؟ آيا شاهد تقويت شبكه هاي ويدئويي هوشمند در سازمان ها و شركت هاي مختلف خواهيم بود؟

موضوع مهم ديگر كه در سال 2021 بايد توجه ويژه به آن داشته باشيم، موضوع كرونا و ديتاهاي جمع آوري شده توسط دوربين هاي تشخيص تب است. كاملا بديهي است كه سازمان ها بايد استراتژي ويدئويي هوشمند خود را به روز نگه دارند تا بتوانند از قابليت هاي همه جانبه اين سيستم ها استفاده كنند. محاسبات و پردازش ويدئو داخل دوربين نقش مهمي در ثبت، جمع آوري و آناليز داده ها خواهد داشت و موضوعات رايج و داغي را نيز در نتيجه اين تحولات انتظار داريم.

انواع جديدي از دوربين ها را امروزه شاهد هستيم؛ همچون دوربين هاي پوشيدني يا دوربين بدن، دوربين داشبورد و دستگاه ها و سنسورهاي اينترنت اشيا. همچنين يادمان باشد كه داده هاي ويدئويي امروزه بسيار غني و پر بار شده اند، مي توانيد آن ها را آناليز كرده و حجم زيادي اطلاعات را به صورت آني استنتاج كنيد. در اين مقاله سعي مي كنيم جوانب مختلف موضوع ذخيره اطلاعات در دوربين مداربسته را با هم بررسي كنيم. قيمت دوربين مداربسته

حفاظت هوشمند

تكنولوژي هاي مبتني بر ابر شايد بهترين راهكار براي محدوديت هاي ذخيره اطلاعات در سيستم هاي نظارت تصويري به حساب آيد. با اين حال از يك جنبه ديگر شاهد روندي معكوس در صنعت ابري نيز هستيم. با اروج هوش مصنوعي در ويدئوآناليتيك شاهد اين روند هستيم كه بسياري از سازمان ها به سمت داده هاي پردازش شده حركت مي كنند و اين تكنولوژي طرفداران بيشتري پيدا كرده است. دليل اصلي اين ترجيح را مي توان تأخير در دريافت تصاوير هنگامي كه كاربر نياز به مشاهده زنده و آني آنها دارد، تلقي كرد. براي دوربيني كه ويدئوي شبانه روزي با كيفيت 4K ضبط مي كند، پردازش داده ها از مركز داده هايي كه كيلومترها دورتر است، دشوار خواهد بود. البته اين روند ممكن است با فراگير شدن تكنولوژي 5G به يك تحول جديد و تمايل مجدد به سمت استفاده از فضاهاي ابري اشتراكي و با سرعت بالاي آناليز ديتا تغيير يابد. هايك ويژن   

اتصال دائمي

چه طراحي راهكارهايي كه قابليت اتصال را محدود كرده اند و چه قابليت هاي اتصال بسيار سريعي نظير 5G، بيشتر راهكارهاي حفاظت هوشمند بايد به صورت شبانه روزي و هفت روز هفته كار كنند، فارغ از محيطشان اين يك اصل بنيادين است كه وقايع از پيش خبر نمي كنند و در نتيجه تمام سيستم ها ناگذير به ثبت لحظه به لحظه وقايع هستند. اما گاه به صورت اتفاقي سيستم هاي سخت افزاري يا نرم افزاري ممكن است از كار بيفتند. در اين صورت، لازم است فرآيندي را دنبال كنيم كه اطمينان حاصل شود كه در صورت وقوع چنين مشكلاتي، داده ها به صورت مداوم و بدون وقفه توليد و ثبت شوند؛ از دوربين هاي كنترل ترافيك گرفته تا سنسورها و غيره. بنابراين در بحث ذخيره اطلاعات در دوربين مداربسته بايد اين اطمينان حاصل شود كه اين سيستم ها در تمام ساعات شبانه روز و در هفت روز هفته به درستي كار مي كنند.

به عنوان مثال بيمارستاني را در نظر بگيريد كه ده ها يا حتي صدها دوربين متصل به ركوردر متمركز شده با IP دارد. اگر اتصال اترنت دچار مشكل شود، هيچ ويدئويي ثبت نخواهد شد. چنين اتفاقي مي تواند تهديدي جدي براي ايمني و حفاظت بيماران و پرسنل بيمارستان محسوب شود. به همين دليل، كارت هاي microSD در دوربين ها به كار مي روند تا كار مداوم دوربين ها را امكان پذير سازند. ابزارهاي نرم افزاري مجهز به هوش مصنوعي مي توانند داده ها و تصاوير از دست رفته را با محتواي ثبت شده روي كارت حافظه پچ كنند و تصويري از دست نرود.

تصويربرداري حرارتي

با توجه به اينكه مردم ديگر به محل كار و فضاهاي عمومي بازگشته اند، سلامت و ايمني، اولويت اول هر سازماني است. برخي سازمان ها از تصويربرداري حرارتي براي كمك به غربالگري افراد و تشخيص علائم بيماري در آنان استفاده مي كنند. سازمان هايي كه انبار و مخازن دارند پيش از كرونا نيز در ورودي هاي خود دوربين نصب كرده بودند. با كمك فناوري ويدئوي هوشمند حرارتي، اين دوربين هاي از پيش نصب شده اكنون مي توانند به عنوان يك دستگاه تشخيص تب نيز به كار روند. فناوري تشخيص تب مي تواند در هر ثانيه بين 10 تا 25 نفر را اسكن كرده و دماي بدنشان را اندازه گيري كند.

حفاظت هوشمند امروزه از هوش مصنوعي و محاسبات داخل دوربين براي ارائه نظارت تصويري مداوم و باكيفيت استفاده مي كند كه مي تواند به حفاظت و ايمني در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته كمك كند. اين موضوعات رايج، تقاضا و اهميت مانيتورينگ و نظارت را افزايش مي دهند و بنابراين بايد زيرساخت هاي داده ها را تقويت كرد. بدين منظور به مديريت پيش بينانه داده ها پرداخته شود. كمپاني ها بايد تمامي چالش هاي ذخيره سازي را به عنوان بخشي از استراتژي حفاظت هوشمند خود در آينده در نظر بگيرند. نصب دوربين مداربسته

 

5 عامل در تعيين ظرفيت ذخيره سازي هاردديسك

1. حجم و تعداد هارد

مهمترين عامل در توانايي ذخيره سازي دوربين هاي مداربسته ظرفيت هارد ديسك(ها) است. هيچ دستگاه DVR يا NVR اي در دنيا همراه با حافظه داخلي فروخته نمي شود و شما بايد براي آنها به صورت جداگانه هارد ديسك خريداري كنيد. هرچه تعداد و ظرفيت هارد ها بيشتر باشد سيستم زمان بيشتري تصاوير را ذخيره مي كند. اين موضوع كاملا بديهي است كه ذخيره اطلاعات در دوربين مداربسته نياز به فضاي ذخيره سازي دارد و هر چه اين فضا بيشتر باشد مدت زمان بيشتري مي توانيد اطلاعات را ذخيره كنيد اما اين تنها راه شما براي افزايش زمان استفاده از هارد نيست.!

2. تعداد دوربين ها

اگر شما فرضا يك هارد 4 ترابايت و 6 عدد دوربين داشته باشيد مدت يك هفته (فرضي) ضبط مي كند ولي اگر تعداد دوربين ها دوبرابر شود به هاردي با ظرفيت بالاتر نياز خواهيد داشت. پس هرچه تعداد دوربين ها بيشتر شود به تعداد هارد با ظرفيت بيشتري نياز خواهيد داشت. تجهيزات دوربين مداربسته 

3. كيفيت دوربين

دوربين هاي مداربسته داراي كيفيت تصويرهاي مختلفي مانند HD، FULL HD، 4K و … هستند كه انتخاب هر كدام از آنها در ميزان فضايي كه از هارد اشغال مي كنند تاثيرگذار است. براي مثال اگر شما ده عدد دوربين HD هايك ويژن با هاردي با ظرفيت مشخص داشته باشيد و چنانچه براي مثال مدت زمان ذخيره سازي آن تا يك ماه باشد اين مدت در مورد دوربين هاي FULL HD به كمتر از يك ماه كاهش مي يابد. پس هرچه كيفيت و رزولوشن دوربين هايك ويژن بيشتر باشد طبيعتا فضاي ذخيره سازي شما هم زودتر پر مي شود. البته يادتان باشد كه كيفيت تصاوير بايد در حد معقول و قابل استفاده باشد در غير اين صورت كل پروسه نظارت تصويري شما بي معني خواهد بود. در فرآيند ذخيره اطلاعات در دوربين مداربسته تكنسين هاي نصب دوربين مداربسته سعي مي كنند كيفيت تصاوير را به شكلي تنظيم كنند كه هم حجم زيادي نگيرند و هم از كيفيت قابل قبولي برخوردار باشند.     تي وي تي

4. حالت ضبط

دستگاه هاي DVR داراي حالت هاي ضبط متفاوتي هستند. متداول ترين حالت ضبط حالت Continues يا مداوم است كه به صورت بي وقفه ضبط مي كند. حالت ديگر حالت Motion Detection است. دستگاه در اين حالت زماني شروع به ضبط مي كند كه از جلوي دوربين شيء متحركي عبور كند. طبيعتا در اين حالت به خاطر اينكه ضبط در زمان هاي ورود شيئ متحرك انجام مي شود، فضاي ذخيره سازي ديرتر تمام مي شود، به ويژه اگر دوربين در محيط هايي با رفت و آمد محدود نصب شده باشد.

5. تعداد فريم در ضبط

همانطور كه مي دانيد هر يك ثانيه تصوير زنده از 25 فريم تشكيل شده است. در تنظيم نحوه ضبط DVR هايك ويژن تعداد فريم ها را بر روي 15 فريم در هر ثانيه مي گذارند. زيرا هرچه تعداد فريم ها بيشتر باشد فضاي بيشتري را اشغال خواهند نمود.

  1. http://seo747.rozblog.com/post/36
  2. http://seo747.rozblog.com/post/32
  3. seo-webdesign.aramblog.ir/post/26
  4. seo-webdesign.aramblog.ir/post/24
  5. seo-webdesign.aramblog.ir/post/28
  6. seo-webdesign.aramblog.ir/post/22
  7. http://seo-one.blog.ir/1399/11/05/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
  8. http://seo-one.blog.ir/1399/11/05/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87
  9. http://seo-one.blog.ir/1399/11/05/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2
  10. http://seo-one.blog.ir/1399/11/05/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF
  11. http://seowebmaste5.blog.ir/1399/11/05/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
  12. http://seowebmaste5.blog.ir/1399/11/05/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87
  13. http://seowebmaste5.blog.ir/1399/11/05/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2
  14. http://seowebmaste5.blog.ir/1399/11/05/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF
  15. http://seobaz.famblog.ir/post/17
  16. http://seobaz.famblog.ir/post/15
  17. http://seobaz.famblog.ir/post/13
  18. http://seobaz.famblog.ir/post/11
  19. https://samyarweb.blogmy.ir/Post/17/Security-systems-in-the-retail-industry.html
  20. https://samyarweb.blogmy.ir/Post/15/Integrate-physical-security-with-ease-of-operation.html

 

آيا مي‌توانم گواهينامه ISO را به‌عنوان يك شركت تازه وارد دريافت كنم؟

۵۵ بازديد

آيا مي‌توانم گواهينامه ISO را به‌عنوان يك شركت تازه وارد دريافت كنم؟

آره گواهينامه ISO براي هر شركتي با درآمد سالانه 250،000 پوند مناسب است.

گواهينامه ISO براي چه مدت معتبر است؟

هر ارائه دهنده متفاوت است. در اينجا در خدمات كيفيت ISO ، گواهينامه‌هاي ما به مدت يك سال معتبر هستند و براي اطمينان از تطابق شما با آن ، از بازرسي‌هاي مجدد سالانه براي بازآزمايي مجدد استفاده مي‌كنند. علاوه بر اين ، ما همچنين بازديدهاي پشتيباني سالانه را ارائه مي‌دهيم تا در هر زمينه‌اي كه با آن دست و پنجه نرم مي‌كنيد ، پشتيباني بيشتري از شما ارائه دهيم. بنابراين عدم احراز هويت مجدد نادر است.

 

ما اعتقاد داريم كه بلوغ كامل يك سيستم مديريتي حدود سه سال طول مي‌كشد و در اين مرحله ، بيش از 90? از مشتريان به ارزشي كه سيستم مديريتي آن‌ها فراهم مي‌كند ، پي مي‌برند.

آيا راهي وجود دارد كه قبل از تعهد به صدور گواهينامه كامل ، گواهينامه خود را تجربه كنيم؟

بله ، مي‌توانيد ايده بهتري از گواهينامه ISO توسط:

 

آموزش ISO: شما خواهيد آموخت كه چگونه يك سيستم مديريتيم effectiveثر را به‌طور كامل پياده سازي و حفظ كنيد. در اينجا بيشتر بدانيد

مشاوره ايزو: ما مي‌توانيم با استفاده از آناليز GAP ، تعيين كنيم اكنون كجا هستيد و كجا بايد به انطباق برسيد. در طول انتصاب خود ، از مشاوره و مشاوره مشاوران ما بهره مند خواهيد شد. درخواست نقل قول.

چگونه مي‌توانيد از من در طي مراحل پشتيباني كنيد؟

ما به خاطر پشتيباني ما از ارزيابي اوليه تا صدور گواهينامه ISO و فراتر از آن ، به خود افتخار مي‌كنيم.

 

ما به همان اندازه كه نياز داريد پشتيباني مي‌كنيم:

 

مدير حساب تعيين شده: به شما يك مدير حساب اختصاص داده مي‌شود كه آماده است تا با هر گونه س questionsآل در مورد عملكرد روزمره استاندارد مديريت شما از شما پشتيباني كند.

دسترسي به منطقه مشتري ما: شما اطلاعات زيادي را در منطقه مشتري ما پيدا خواهيد كرد كه شامل فرم‌ها ، الگوها و يادداشت‌هاي راهنما مي‌باشد كه شامل وبينارها و دروس ويدئويي است.

بازديدهاي پشتيباني سالانه: بازديدهاي پشتيباني سالانه ما براي پشتيباني اضافي در مناطقي است كه از كمترين اعتماد به نفس برخوردار هستيد ، فراهم مي‌كند ، خواه اين اطمينان از انطباق شما با مميزي پس از اعتباربخشي مجدد داشته باشد و يا براي مديريت جلسه بررسي مديريت به كمك نياز داريد. اين بازديدها كاملاً انعطاف‌پذير بوده و شمارا به اطمينان از اطمينان از عملكرد روزمره سيستم مديريت خود هدايت مي‌كند.

آموزش ISO: همه دوره‌هاي آموزشي ما به منظور توسعه درك و توانايي شما در كار با يك سيستم مديريت موثر طراحي شده‌اند. اين كه آيا مي‌خواهيد در مورد هر يك از موارد جداگانه ياد بگيريد يا جنبه خاصي را بهتر درك مي‌كنيد ، ما آموزش حضوري و آنلاين را متناسب با سبك‌هاي مختلف يادگيري ارائه مي‌دهيم يك دوره را اينجا بخوانيد.

مشاوره ايزو: اگر احساس مي‌كنيد از پشتيباني بيشتري بهره مند مي‌شويد ، ما همچنين مشاوره ايزوي سفارشي را ارائه مي‌دهيم. همانند بازديدهاي پشتيباني سالانه ، اين روزهاي مشاوره توسط شما هدايت مي‌شود و مي‌تواند موضوعات مختلفي را پوشش دهد ، به‌عنوان‌مثال ، شما ممكن است بخواهيد دستگاه‌هاي موجود خود را بهبود ببخشيد ، نياز به پشتيباني بيشتري با سيستم حسابرسي خود داشته باشيد يا ديگر داخلي نداريد مهارت شما براي كار كردن با يك سيستم مديريتي به هر دليلي ، ما مي‌توانيم كمك كنيم.

آيا شما آموزش مي‌دهيد؟

آره همه دوره‌هاي آموزشي ما به منظور توسعه درك و توانايي شما در كار با يك سيستم مديريت موثر طراحي شده‌اند. خواه در حال پياده سازي باشيد يا از قبل درگير كار روزانه سيستم مديريت خود باشيد ، چيز جديدي براي يادگيري خواهيد داشت.

 

چه در كلاس ، چه بصورت آنلاين و چه در محيط ، ما روشهاي متنوعي براي آموزش متناسب با نيازهاي فردي يادگيري ارائه مي‌دهيم. در اينجا بيشتر بدانيد

ما قبلاً گواهينامه ISO داريم. آيا مي‌توانيم گواهينامه خود را به شما منتقل كنيم؟

آره براي كسب اطلاعات بيشتر كافي است با تيم ما تماس بگيريد.

 

همچنين مي‌توانيد در مورد چگونگي انتقال اتاق بازرگاني Black Country ، گواهينامه خود را به ما در مطالعه موردي ما بخوانيد.

ما قبلاً CHAS و Safe Contractor دريافت كرده‌ايم - چرا به گواهينامه ISO 45001 نياز داريم؟

استاندارد ISO 45001 از كل سيستم مديريت بهداشت و ايمني براي شركت پشتيباني مي‌كند. اين‌يك چارچوب براي مديريت سيستم ايمني و بهداشت به‌عنوان يك شركت ، ازجمله كار در داخل و خارج از سايت است. شركت‌هايي كه به‌طور مشترك سيستم ISO 45001 را با CHAS يا Safe Contractor اداره مي‌كنند ، مديريت بهداشت عمومي و ايمني كاركنان ، بازديد كنندگان و مشتريان خود را بسيار آسان‌تر مي‌كنند. اين شركت مجاز است هر جنبه‌اي از فعاليت‌هاي خود را كه ممكن است خطرات بهداشتي و ايمني را به همراه داشته باشد به هم پيوند دهد.

 

در اينجا مي‌توانيد اطلاعات بيشتري در مورد ISO 45001 كسب كنيد.

 

چرا بايد لنت ترمز پژو تيگران را به نمونه هاي خارجي ترجيح دهيم؟

۵۶ بازديد

انتخاب لنت ترمز پژو از ميان برند­ها و كيفيت­هاي مختلف موجود در بازار مي­توانند گيج كننده به نظر برسد. با خريد لنت ترمز پژو تيگران مي­توانيد از تمامي‌مزيت‌هاي يك  محصول ايراني با كيفيت بهرمند شويد. لنت ترمز پژو تيگران توسط بهترين متخصصان ايراني براي جلب رضايت حداكثري شما عزيزان طراحي و ساخته شده است و با انتخاب اين لنت مي­توانيد از تمامي‌مزيت‌هاي يك لنت ترمز پژو با كيفيت بهره­ مند شويد. گروه صنعتي و بازرگاني آريا فراز پارت سازنده­ي اين لنت ترمز با كيفيت محسوب مي­شود و اين شركت از سابقه ه­اي درخشان در زمينه ­ي توليد قطعات مختلف خودرو از جمله لنت ترمز پژو برخوردار است. در اين مقاله قصد داريم تا دلايل مناسبي را براي خريد اين لنت ترمز پژو به شما ارائه دهيم.

لنت ترمز پژو تيگران

چرا لنت ترمز پژو تيگران از محبوبيّت بالايي در ميان مصرف كنندگان برخوردار است؟

ويژگي­هاي اين لنت ترمز پژو باعث شده تا اين لنت ترمز يكي از اولين انتخابهاي پژو سواران تبديل شود. اولين و مهم­ترين ويژگي اين لنت ترمز استفاده از تكنولوژي­هاي بروز و مواد با كيفيت در ساخت آن مي­باشد. شركت سازنده ­ي اين لنت ترمز از بهترين و با كيفيت ترين مواد اوليه براي ساخت اين لنت ترمز با كيفيت استفاده كرده است تا علاوه بر افزايش عمر مفيد اين محصول، رضايت شما مصرف كنندگان عزيز نيز در اين زمينه جلب شود. همچنين، در فرآيند ساخت لنت ترمز تيگران از جديد­ترين تكنولوژي­هاي روز دنيا استفاده شده است تا عمر مفيد و كيفيّت اين قطعه از سيستم ترمز اتومبيل افزايش چشم­گيري پيدا كند. مهندسان اين شركت با انجام آزمايشات مختلف در شرايط اقليمي‌و جغرافيايي مختلف ميزان بازده اين لنت ترمز پژو را سنجيده­ اند و اين اطمينان را به شما مي­دهند كه در شرايط مختلف مي­توانيد به اين لنت ترمز با كيفيّت اعتماد نماييد. همچنين، اين لنت ترمز پژو به دليل ويژگي­هاي مناسبي كه برخوردار است به شما اين امكان را مي­دهد تا از يك ترمز گيري نرم و سريع بهره­ مند شويد. تمامي‌اين نكات نشان دهنده­ي اين مطلب هستند كه ايراني بودن يك محصول به نشانه­ ي بي كيفيت بودن آن نيست و شركت­هايي همچون آريا فراز پارت به صورت شبانه روزي در تلاش هستند تا شما عزيزان از يك لنت ترمز پژو با كيفيت بهره­ مند شويد.

لنت ترمز پژو تيگران چه ويژگي­هايي دارد؟

مهندسان اين شركت با امتحان كردن چندين ماده­ ي مختلف براي ساخت لقمه ­ي لنت ترمز پژو تيگران به فرمولي دست يافته ­اند كه ميزان مقاومت فرسايشي بالايي دارد كه اين مورد علاوه بر افزايش عمر مفيد لنت خودرو، اين امكان را فراهم مي­كند تا شما از يك ترمز گيري دقيق و با كيفيّت بهره ­مند شويد. همچنين، صفحه ­ي پشتي اين لنت ترمز پژو از بهترين آلياژهاي فلزي ساخته شده است تا اين قسمت از لنت خودرو از مقاومت بالايي برخوردار باشد و به همين دليل سازندگان اين محصول ايراني با كيفيت اين اطمينان را به شما مي­دهند كه صفحه­ي پشتي اين لنت ترمز پژو در شرايط سخت دچار ترك و آسيب نگردد. بد نيست بدانيد كه خوردگي ديسك ترمز خودرو از مشكلات شايع استفاده از لنت­هاي ترمز بي كيفيت محسوب مي­شود. لنت ترمز پژو تيگران از بهترين مواد ساخته شده است و از طراحي دقيقي برخوردار است. به همين دليل است كه سازندگان اين لنت ترمز پژو به شما اين اطمينان را مي­دهند كه با استفاده از لنت ترمز تيگران هيچ­گونه آسيبي به اين قسمت از سيستم ترمز شما وارد نخواهد شد و شما مي­توانيد با اطمينان كامل در مواقعي كه به آن نياز داريد، بدون آن­كه آسيبي به ديسك­هاي ترمز شما وارد گردد، اقدام به ترمز گيري نماييد. همچنين، اين لنت ترمز كاملاً بي­صدا مي­باشد و در هنگام ترمز گيري به دليل ضريب اصطكاك خاصي كه دارد موجب داغ شدن بيش از حد ترمز­ها و ايجاد بوي نا­مطبوع نمي­شود.

لنت ترمز پژو تيگران

لنت ترمز پژو تيگران داراي ضمانت تعويض ? ماهه مي‌­باشد

 اين لنت ترمز پژو اوّلين و تنها لنت ترمز توليد شده در ايران مي­باشد كه از گارانتي تعويض ? ماهه برخوردار است و به همين دليل خريداران لنت ترمز تيگران مي­توانند با خيالي آسوده اقدام به خريد اين لنت ترمز ايراني و با كيفيّت نمايند. چنانچه تا مدّت يك ماه از زمان خريد، اين لنت دچار ايراداتي از قبيل توليد صدا و يا دود شود اين شركت بدون هيچ­گونه قيد و شرطي كالاي خود را با يك نمونه­ي بدون ايراد تعويض خواهد كرد. كارت گارانتي كتبي محصول در داخل هر جعبه از اين لنت ترمز پژو موجود مي­باشد و در هنگام خريد به مشتريان ارائه مي­گردد. وجود اين ضمانت نامه بر روي اين محصول با كيفيّت نشان دهنده­ي اين مسئله است كه سازندگان اين لنت ترمز پژو از كيفيّت آن مطمئن هستند و به اين مسئله ايمان دارند كه يك محصول با كيفيّت را به مشتريان ارائه مي­نمايند و سعي دارند تا از اين طريق خريداران اين لنت ترمز با كيفيّت را از خدمات ارائه شده راضي نگاه دارند. اين گونه خدمات شركت توليد كننده­ي لنت ترمز پژو تيگران باعث شده است تا اعتماد عمومي‌بازار نسبت به اين محصول كاملاً ايراني جلب شود و اين محصول بتواند سهم مناسبي را از بازار فروش لنت­هاي ترمز را به خود اختصاص دهد. اميدوارم كه از مطالب ارائه شده نهايت استفاده كرده باشيد.

 

كلاس آنلاين چيست؟ مزايا و معايب كلاس آنلاين

۶۷ بازديد

استفاده از كلاس آموزشي آنلاين مورد توجه و استقبال بسياري از مخاطبان در سراسر جهان قرار دارد. با استفاده از كلاس آنلاين، امكان دسترسي به آموزش‌هاي گوناگون، بدون محدوديت زمان و مكان، فراهم است. در اين مطلب قصد داريم به معرفي و بررسي مزاياي كلاس آنلاين بپردازيم. پس براي پاسخ به سوالاتي مانند منظور از كلاس آنلاين چيست و چگونه كلاس آنلاين برگزار كنيم، با ما همراه باشيد.

كلاس آنلاين چيست؟

كلاس آنلاين يك محيط آموزشي است كه محدوديت زماني و مكاني براي شركت كنندگان آن وجود ندارد. در كلاس آنلاين به شركت كنندگان، آموزش از راه دور ارائه مي‌شود و آن‌ها مي‌توانند در يك فضاي مجازي با هم تعامل داشته باشند. اين محيط آموزشي مي‌تواند يك كلاس آنلاين يك نفره يا چند نفره باشد.

كلاس مجازي يا كلاس آنلاين، بخشي از سيستم LMS) Learning Management System) است. ال ام اس، در واقع پلتفرم‌هاي نرم افزاري براي ايجاد، مديريت و سازماندهي دوره‌هاي آموزشي آنلاين هستند كه از بستر اينترنت استفاده مي‌كنند تا بين دانش آموزان و موسسات آموزشي ارتباط برقرار كنند. هدف از LMS بالا بردن قابليت هاي يادگيري است كه توسط عموم هم به راحتي قابل دسترس و استفاده باشد.

براي برگزاري كلاس آنلاين مي توانيد به پلتفرم برگزاري كلاس آنلاين ايلرنو (elearno.ir) مراجعه كنيد.

انواع كلاس آنلاين چيست؟

افراد شركت كننده در كلاس آنلاين، معمولا دانش آموزان و مدرسان هستند. كلاس‌هاي آنلاين به دو دسته كلاس آنلاين بدون نظارت و كلاس آنلاين با نظارت تقسيم مي‌شود كه در ادامه به بررسي و مقايسه اين دو نوع كلاس آنلاين خواهيم پرداخت.

كلاس آنلاين بدون نظارت مدرس يا ويدئوهاي آموزشي

در اين كلاس‌ها دانش آموزان بدون حضور و كمك مدرس به يادگيري مواد آموزشي مي‌پردازند. مطالب آموزشي، معمولا در قالب يك پاورپوينت يا ويدئو، به دانش آموزان ارائه مي‌شود. اين شيوه، يك دوره آموزشي الكترونيك خصوصي است كه مي‌تواند آزمون‌هاي آنلاين خودكار هم داشته باشد. در كلاس آنلاين بدون نظارت، مدرس، تنها يادگيري دانش آموزان را ارزيابي مي‌كند و گاهي اوقات اصلا مدرسي وجود ندارد.

كلاس آنلاين با حضور و نظارت مدرس يا كلاس زنده

در اين نوع كلاس آنلاين، مطالب آموزشي در زمان خاصي به صورت آنلاين، ارائه مي‌شود. فراگيران نيز به وسيله يك برنامه ويدئو كنفرانس در كلاس حضور دارند. همچنين، امكان تعامل مدرس و دانش آموز در كلاس درس به راحتي فراهم است. اين نوع كلاس آنلاين، به دليل اينكه تحت رهبري و نظارت مدرس قرار دارد، به كلاس سنتي شبيه‌تر است.

براي شركت در كلاس آنلاين به چه ابزارهايي نياز داريد؟

ابزارهاي لازم براي شركت در كلاس آنلاين

  • كامپيوتر روميزي، لپ تاپ، تبلت يا گوشي موبايل
  • اينترنت با سرعت مناسب و پهناي باند بالا
  • استفاده از آخرين نسخه مرورگرهايي مانند كروم يا فايرفاكس
  • هدست يا اسپيكر و ميكروفون براي مكامه صوتي با مدرس

مزاياي استفاده از كلاس آنلاين چيست؟

  • با استفاده از كلاس آنلاين در وقت و هزينه صرفه‌جويي مي‌شود.
  • امكان دسترسي به كلاس‌هاي آموزشي از طريق اينترنت و بدون محدوديت مكاني وجود دارد.
  • در كلاس آنلاين، امكان ضبط جلسات كلاس درس و مشاهده مجدد آن‌ها، از طريق نرم افزارهايي مانند LMS وجود دارد.
  • امكان بهره‌مندي از بهترين و باتجربه‌ترين مدرسان
  • عدم نياز به امكانات كلاس فيزيكي، مانند ميز، صندلي و ساير تجهيزات آموزشي
  • كيفيت خوب صدا و تصوير استاد و مطالب آموزشي
  • امكان به اشتراك گذاشتن اسلايدهاي آموزشي، فايل‌هاي pdf، ويدئوهاي آموزشي و… به صورت همزمان
  • فراهم بودن امكان نظارت خانواده‌ها بر روند تدريس مدرسين
  • امكان استفاده دانش آموزان از امكانات كلاس آنلاين، بدون محدوديت مكاني
  • استفاده از ابزارهاي الكترونيك در فرايند يادگيري، با ويژگي تعاملي بودن و جلب توجه بيشتر دانش آموزان، بازدهي بيشتري دارد.
  • با استفاده از كلاس آنلاين، براي تمركز روي موضوع مورد نظر خود، قدرت انتخاب بيشتري خواهيد داشت.
  • حضور در كلاس آنلاين با انعطاف پذيري بيشتري همراه است و شما مي‌توانيد براي ساير فعاليت‌هاي خود راحت‌تر برنامه‌ريزي كنيد.
  • استفاده از كلاس آنلاين، براي شما اين امكان را فراهم مي‌كند كه محيط آموزش را آنطور كه راحت هستيد انتخاب كنيد.
  • معمولا در آموزش‌هاي الكترونيك و كلاس آنلاين، فراگيران اعتماد به نفس بيشتري براي برقراري ارتباط با يكديگر و همچنين تعامل با اساتيد خواهند داشت.
  • امكان استفاده از كلاس آنلاين در تمام روزهاي هفته و ساعات شبانه روز و همچنين با امكان دوري از عوامل استرس‌زا مانند ترافيك، به راحتي فراهم است.
  • در كلاس آنلاين، سرعت مطالعه به فراگير يا دانشجو بستگي دارد و راحت‌تر مي‌تواند از اطلاعات به روز شده استفاده كند.
  • استفاده از كلاس آنلاين براي افراد شاغل بسيار مفيد است چون به راحتي مي‌توانند فيلم ضبط شده كلاس را مشاهده كنند.
  • در كلاس آنلاين با امكان استفاده از امكانات مولتي مديا (چند رسانه‌اي)، مطالب بهتر در ذهن دانشجويان تثبيت مي‌شود.
  • در اين دوره‌ها، امكان گرفتن آزمون و پرسش (كوئيز)، توسط استاد وجود دارد. به اين صورت كه در كلاس آنلاين،
  • استاد سوالات چهار گزينه‌اي مطرح مي‌كند و براي پاسخ به آن‌ها نيز وقت مشخصي را در نظر مي‌گيرد.
  • كلاس آنلاين، معمولا رابط كاربري مناسبي دارد و نسبت به كلاس‌هاي حضوري چندان خسته كننده نيست.

معايب استفاده از كلاس‌ آنلاين چيست؟

    • اما مشكلات برگزاري كلاس هاي آنلاين چيست؟ كلاس آنلاين، علاوه بر مزايايي كه بيان كرديم، مي‌تواند معايبي هم داشته باشد كه در ادامه به آنها اشاره خواهيم كرد.
    • تفاوت در ميزان دسترسي: افرادي كه از اينترنت پرسرعت برخوردار نيستند يا امكانات سخت‌افزاري مناسبي ندارند، ممكن است براي دسترسي به كلاس آنلاين با مشكل مواجه شوند. بنابراين در ميزان دسترسي افراد به كلاس آنلاين تفاوت وجود دارد.
    • عدم امكان تعامل چهره به چهره: در كلاس آنلاين امكان تعامل با استاد و ساير همكلاسي‌ها به صورت مستقيم چهره به چهره وجود ندارد. اين ويژگي براي علاقه‌مندان به حضور در كلاس‌هاي فيزيكي چندان مناسب نيست.
    • شركت نكردن دانش آموزان در كلاس به دليل عدم آشنايي با مباحث فناوري اطلاعات: عده‌اي از فراگيران در كلاس‌ آنلاين شركت نمي‌كنند، آن‌ها تصور مي‌كنند استفاده از اين كلاس‌ها تنها براي افرادي مناسب است كه با مباحث فناوري اطلاعات و سيستم آموزش آنلاين آشنا هستند.

منبع: پلتفرم برگزاري كلاس آنلاين ايلرنو (elearno.ir)

 

دانلود آهنگ يا ليلي يا ليلا از بالتي – Balti – Ya Lili

۷۲ بازديد

دانلود آهنگ يا ليلي يا ليلا از بالتي – Balti – Ya Lili

دانلود آهنگ شاد عربي يا ليلي يا ليلا از بالتي با لينك مستقيم

دانلود آهنگ عربي Ya Lili از Balti با پخش آنلاين و متن آهنگ

دانلود آهنگ يا ليلي يا ليلا از بالتي - Balti – Ya Lili

 

در اين پست از سايت راديو جوان آهنگ بسيار زيبا و دلنواز يا ليلي يا ليلا رو خدمتتون آماده كرديم اميدواريم كه مورد پسند شما واقع شده باشه همچنين متن اين آهنگ به زبان عربي رو براتون گذاشتيم شما هم اكنون مي تونين اين آهنگ زيبا رو با دو كيفيت دانلود كنين و از آن نهايت لذت رو ببرين .

راديو جوان

متن آهنگ بالتي يا ليلي Balti – Ya Lili

يا ليلي يا ليلا
واش باش نشكيلك يمّا
و قالولي لا لا
صغير و في قلبي غُمّه
نحب نطير و نطير الفوق
يحبوا يقصولي جناحي
وليدك راني مخنوق
و منك طالب سماحي
الحومه الكلها موحله
دو? دو? دو?, كلها تشوف الدنيا كحله
صحراء قاحله (صحراء قاحله)
دو? دو? دو?, باش تشوف الدنيا أحلى
و الحومه مفحله (و الحومه مفحله)
دو? دو? دو?, تستنى في عسل النحله
صبوره كحله (صبوره كحله)
هزنا الطيار و رمانا في ع?اب الرحله, ياه
ضايع بين الحيوط
و ما لقيتش بلاصه، حومه بين بلاد الرهوت يما
خلوني بالشيخه مسموت
و حكمونا سرّاقه و الكراسي بالهبوت ياه
نحب نشد الروت و نقلب المناضر
يا ليلي يا ليلا