چه ظروفی را در ماشین ظرفشویی نباید شست؟

۳۴ بازديد

چه ظروفی را در ماشین ظرفشویی نباید شست؟

برای استفاده کارآمد و موثر از ماشین ظرفشویی به عنوان سایر وسایل آشپزخانه، لازم است تعدادی از نقاط را بدانید. یکی از مهم ترین چیزهایی که باید بدانید این است که ماشین ظرفشویی برای شستن ظروف مناسب نیست. در واقع روش شستشو و دمای بالای ماشین ظرفشویی می تواند برخی ظروف را خراش دهد و به آن آسیب وارد کند. اگر مالک یا برنامه ای برای خرید ماشین ظرفشویی دارید، باید فهرستی از ظروف بسازد که نباید در دستگاه قرار گیرد. در واقع وقتی این لیست را تهیه می کنید و به آن توجه می کنید، دیگر به غذاهای با ارزش و مهم در ماشین ظرفشویی تان آسیب نمی رسد. اگر می خواهید بدانید کدام ظروف نباید در ماشین ظرفشویی قرار گیرند، از آچار استفاده کنید.

قرار دادن هر نوع ظرف چوبی در ماشین ظرفشویی ممنوع است!

 

هنگام قرار گرفتن در معرض آب، استفاده از آن ها ترک می خورد، بنابراین کمی روغن در آن ها وجود دارد. قرار دادن ظروف و کاسه های چوبی در ماشین ظرفشویی در نهایت می تواند باعث ناپدید شدن روغن شود که نتیجه آن ترک خوردن و تورم است. بهترین راه برای تمیز کردن ظروف چوبی شستن آن ها با دست با شوینده خنثی است. در صورت لزوم ضدفونی کردن لوازم آشپزخانه، مدت زیادی آن ها را در آب خیس نکنید، بلکه با کمی جوش شیرین و سرکه آن ها را خیس کنید.

قرار دادن ظروف چوبی در ماشین ظرفشویی ممکن است ترک بخورد و متورم شود.

بطری های دهان باریک

 

ظرفی که نباید در ماشین ظرفشویی قرار گیرد بطری های باریک دهان هستند. زیرا دهان باریک آن ها مانع از پاشیدن کامل آن ها به داخل بطری و تمیز شدن آن ها می شود. برای تمیز کردن کوزه ها مقداری آب و شوینده روی آن ها قرار دهید و خوب تکان دهید و تمام قسمت ها را با قلم مو شیشه ای پایه بلند بشویید.

گلدان چدن و تابه

 

یک مزیت مهم استفاده از ابزار چدن پوشش بدون چوب آنهاست. سطح بدون چوب آن گلدان های چدن و تابه هایی را در فهرست ظروفی که نباید در ماشین ظرفشویی قرار گیرد، می ساخت. چرخه شستشوی ماشین ظرفشویی ها و شوینده های قوی در نهایت پوشش غیر چوب و روغنی را از تابه های چدن خارج خواهد کرد.

ظروف چینی و شیشه ای دست نقاشی شده

 

برخی از صفحات شیشه ای یا چینی دست ساز هستند. این غذاهای ارزشمند و زیبا گرما و شوینده های قوی را برای ماشین ظرفشویی تحمل نمی کنند. اگر می خواهید این ظروف همیشه زیبا و مجلل به نظر برسن، آنها را با دست و یک شوینده خنثی بشویید و با حوله خشک کنید.

تفلون، آلومینیوم و تابه های مسی و تابه

 

ممکن است فکر کنید که تفلون، آلومینیوم و تابه های مسی و تابه ها به دلیل مواد بادوام آن می توانند در ماشین ظرفشویی شسته شوند. متاسفانه این طور نیست و با قرار دادن این ظروف در ماشین ظرفشویی می تواند به آنها آسیب بزند. به عنوان مثال شوینده های قوی به سرعت پوشش بدون چوب را از گلدان های تفلون خارج می کنند و باعث تبدیل شدن به آنتن های مسی می شوند

لیست محصولات سایت بکولند

 

 

ماشین ظرفشویی بکو مدل 26422 x - قیمت ظرفشویی بکو ?? نفره - بکولند

ماشین ظرفشویی بکو مدل DFN28422S - قیمت ظرفشویی بکو 28422s - بکو لند

ماشین ظرفشویی بکو مدل DFN38531X - قیمت ظرفشویی بکو - بکولند

ماشین لباسشویی 8 کیلویی بکو مدل DHP8744 W - قیمت لباسشویی بکو - بکولند

ماشین لباسشویی 9 کیلویی بکو مدل 9734 XS - لباسشویی- بکو لند

ماشین لباسشویی بکو 8 کیلو دودی WTV8734XCM - قیمت لباشسویی بکو - بکولند

ماشین لباسشویی بکو 9 کیلو WTV9745XOMA - وب سایت رسمی بکو

منبع :

 

https://www.blogtalkradio.com/dionsweet4

https://www.viki.com/users/dionsweet4_562/about

https://infogram.com/untitled-chart-1hd12yxl5zvgx6k?live

https://qiita.com/DionSweet4

https://slides.com/dionsweet4

https://letterboxd.com/DionSweet4/

http://www.authorstream.com/DionSweet4/

https://www.atlasobscura.com/users/dionsweet4

 

 

https://bekoland.ir/product/%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%da%a9%d9%88-8-%da%a9%db%8c%d9%84%d9%88-1400-%d8%af%d9%88%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d9%84%d9%88%d8%b1-wtv8736xs/

طراحی سیستم های نظارتی با دوربین مداربسته

۳۵ بازديد

کاربردهای متفاوت سیستم دوربین مداربسته

سیستم نظارت تصویری در گذشته صرفاً برای محافظت از امنیت و ایمنی به شمار می‌رفت و کلیه تنظیمات و طراحی‌های مهندسی فقط این مقوله را مد نظر قرار می‌دادند اما امروزه این سیستم‌ها به لطف هوش مصنوعی و هوشمند سازی سیستم‌ها رنگ و بویی تازه به خود گرفته است. در گذشته دوربین را برای حفظ دارایی و محافظت از افراد و اموال استفاده می‌نمودند اما امروزه می‌توان کاربرد این دوربین‌ها را به‌طور شگرفی توسعه داد.

فناوری‌های نوین و پیشرفت‌های جدید گزینه‌های بهتری را در اختیار مشتریان قرارمی دهد تا بتوانند محصولات متنوع‌ تری را انتخاب نمایند و یا بر اساس نیاز خود و نوع محصول بهترین گزینه را برای سامانه نظارت تصویری خود برگزینند.

 

امروزه بسیاری از کاربران اعم از کاربران خانگی و یا کاربران اداری ، صنعتی و یا دولتی به اهمیت کاربرد این سیستم‌ها واقف شده‌اند. بسیاری از مراجع بر این باورند که سیستم نظارت تصویری برای بسیاری از صنایع مورد استقبال قرارگرفته‌اند.

سیستم‌ نظارت تصویری در گذشته که برای کنترل یک محدوده بود و عموماً از سامانه آنالوگ استفاده می‌کرد دارای محدودیت‌های بی‌شماری بود اما این محدودیت‌ها امروزه به لطف فناوری‌های نوین کمر رنگ‌تر شده است. به‌طور مثال برق‌رسانی به دوربین، چند رسانه بودن کابل‌ها برای کاربردهای متفاوت نظیر صدا و تصویر و کنترل دوربین و ذخیره‌سازی محلی همه و همه محدودیت‌های سامانه‌های پیشین بوده است که امروزه حل‌شده است و در سیستم‌های نوین و امروزی کیفیت بالا و بهینه تصویر، راحتی استفاده، هوشمند سازی تصویر، دسترسی از راه دور به تنظیمات دوربین تنها برخی از ویژگی‌های بی‌شمار این سامانه‌ها محسوب می‌شوند. مصرف‌کنندگان با استفاده از این فناوری‌های نوین بهترین راهکار را برای خود فراهم می‌سازند.

در این مقاله به چهار اصل اساسی و کاربردی که درباره کاربری سیستم نظارت تصویری می‌پردازد اشاره می‌نماییم. بعد از مطالعه این مقاله کاتالوگ‌های ما را بررسی نمایید و ضمن مطالعه ویژگی‌ها و خصایص هر محصول آن را با نیاز خود تطبیق دهید و در صورت نیاز به ‌صورت آنلاین و یا تلفنی مشکل خود را با ما در میان بگذارید.

 

?-? ایمنی و امنیت :

یکی از دلایل عمده کاربرد سیستم نظارت تصویری جلوگیری از جرم و جنایت است دوربین‌های مداربسته همواره سدی برای وقوع جرم می‌باشند. سیستم نظارت تصویری می‌تواند با بازدارندگی از وقوع جرم جلوگیری نمایند. متأسفانه وقوع جرم برای تمام مشاغل، مناطق و اصناف مشاهده‌شده است و دوربین می‌تواند به خوبی در صورت وقوع جرم آن را ضبط و نمایش دهد و در بسیاری از حالات وجود و نصب دوربین یک عامل بازدارنده محسوب می‌شود.

حفاظت از دارایی‌ها و عزیزان و پرسنل در محیط کار برای شما بسیار مهم و حیاتی است و شما مسئول حفظ امنیت  ایمنی این افراد می‌باشید. سیستم نظارت تصویری می‌تواند به صورت مؤثر عملکرد و استراتژی  برنامه‌های امنیتی  شما را ارتقا دهند. بسیاری از افراد برای محافظت از دارایی از سیستم‌های اعلام سرقت استفاده می‌نمایند و این سیستم‌ها که شامل سنسور و آژیر است همواره نمی‌تواند به‌صورت کارا باشد.

وجود سیستم نظارت تصویری علاوه بر فراهم کردن آسایش برای صاحبان و مسئولین منطقه مربوطه، آسودگی خاطر را برای همسایگان نیز فراهم می‌نماید. دوربین‌های امنیتی که در یک منطقه قرار می‌گیرد می‌تواند در صورت وقوع جرم در منطقه یا محله برای همسایگان نیز ادله‌ای را فراهم نماید که در صورت بروز حادثه و انجام جرم از آن استفاده نمایند.

سیستم‌های مداربسته در کنار سامانه‌های اعلام سرقت یک راهکار امنیتی مضاعف را برایتان رقم خواهند زد. وجود سیستم نظارت تصویری سبب می‌شود که شما نظارت دائمی بر قلمرو خود داشته باشید و افزودن یک بخش امنیتی نظارتی به‌صورت مؤثر برای شما سودمند خواهد بود. بسیاری از کارشناسان معتقدند دوربین‌ها لایه مکمل سامانه اعلام سرقت هستند و در صورت وقوع جرم و فعال‌سازی آلارم توسط سنسورهای سامانه اعلان سرقت و آژیرهای آن می‌توانند تصویر مربوط به منطقه را برای شما فعال کنند. به طور مثال اگر در سفر فقط پیامک ورود به منطقه را توسط سیستم اعلام سرقت دریافت نمایید، شما بیش از حد نگران می شوید اما اگر به تصاویر دوربین‌ها هم دسترسی داشته باشید می‌توانید مدیریت بهینه‌تری را انجام دهید و با پلیس همگام شوید. اما همواره به خاطر داشته باشید دوربین‌ها می‌توانند بازدارندگی عالی داشته باشند.

در بسیاری از  کارشناسی‌ها مشخص‌شده است نقش بازدارندگی تجهیزات به‌طور مؤثر وقوع جرم را کاهش می‌دهد. در صورت وجود دوربین در منطقه، سارق کمتر جرئت ورود به منطقه را دارد و ترجیح می‌دهد برای اعمال خرابکاری و دزدی به منطقه‌ای برود که تجهیزات امنیتی در آن نصب نشده است. طبق آمار مناطق آسیب‌پذیر و بدون تجهیزات امنیتی بیشتر در معرض تهدید و حمله قرارگرفته‌اند. وجود دوربین در منطقه به سارق می‌فهماند که تجهیزات امنیتی در این مناطق سرمایه‌گذاری شده است و مالکان تمرکز و مدیریت نظارتی را بر منطقه خود برگزیده‌اند.

?-? دوربین های امنیتی به عنوان سرمایه گذاری برای آینده :

 

یکی از دلایل استفاده از دوربین‌های نظارت تصویری سرمای گذاری مقرون‌به‌صرفه آن است. باوجود دوربین‌های امنیتی باقیمت‌های مقرون‌به‌صرفه در بازار خریداران می‌توانند از هزینه‌های گزاف و بی‌مورد اجتناب نمایند. با توجه به بستر اینترنت و تجارت الکترونیک، کاربران می‌توانند طیف متنوعی از دوربین‌ها را باقیمت‌های متفاوت بررسی کنند و آن‌ها را باهم مقایسه نمایند. دوربین‌های امنیتی علاوه بر کارایی و مؤثر بودن آن در پیاده‌سازی امنیت می‌توانند مقرون‌به‌صرفه باشند. با توجه به بودجه و نیاز کارفرما و سرمایه‌گذار، دوربین‌های امنیتی متعددی می‌توانند به آن‌ها در پیاده‌سازی امنیت کمک نمایند

دوربین‌های امنیتی درصورتی‌که به ‌درستی نصب شوند می‌توانند مورد حمایت شرکت‌های بیمه قرار گیرند و در صورت وقوع جرم بیمه تمام و کمال هزینه‌های مربوطه را به شما پرداخت نماید. همچنین از دیگر سو وجود دوربین‌های سیستم‌های امنیتی می‌تواند از هزینه‌های اضافی و لایحه‌های دیگری که سبب افزایش هزینه‌های بیمه می‌شود ، صرفه‌جویی نماید. یادتان باشد نصب دوربین‌های امنیتی همیشه سبب پس‌انداز سرمایه شما خواهد شد چراکه از وقوع دزدی جلوگیری می‌نماید ، از خروج کالاها بدون اجازه شما مطلع می‌شوید ، هزینه بیمه را کمک می‌کنید و هزینه نگهبانان اضافی را نخواهید داشت.

 

حتما بخوانید: دوربین مدار بسته 

 

در کل آخر این بخش دوربین‌ها  می‌توانند تصاویر مربوط به سرقت را در صورت وقوع برایتان فراهم نماید و این تصاویر دستیابی به کالاها را برای شما ساده‌تر خواهد کرد. شاید یک دزدی که از محل شما صورت پذیرد ارزش بهایی زیادی داشته و خسران هنگفتی را به شما وارد نماید اما دوربین‌ها می‌توانند به خوبی به کمک شما آمده و تصاویر سارق را فراهم کنند و شما بتوانید به مراجع قضایی تحویل دهید.

?-? دسترسی از راه دور به تصاویر دوربین ها :

دسترسی به جزئیات تصاویر یک دوربین امروزه فراهم‌شده است و هر فردی می‌تواند از طریق موبایل و یا رایانه همراه خود به این تصاویر دسترسی داشته باشد. این واقعه در قدیم فقط در فیلم‌های علمی تخیلی مشاهده می‌شد. این ویژگی مزایای بسیاری را برای مدیران فراهم می‌نمایند و آنها می‌توانند از راه دور و یا در مأموریت و یا در سفر به منطقه خود اشراف داشته و مدیریت نظارتی خود را انجام دهند و این عامل یک محبوبیت بسیار بالایی را در بین افراد مختلف داشته است.

مانیتورینگ از راه دور انقلابی را در صنعت امنیت ایجاد نمود که این قابلیت در دهه اخیر در دوربین دستگاه‌های مدرن تعبیه شد. با استفاده از این تکنولوژی و بهره‌گیری از پروتکل‌ های مربوطه می‌توان سیگنال تصویر را در مناطق مختلف مشاهده نمود و هر دستگاهی که به اینترنت وصل است می‌تواند در صورت وجود مجوز و سطح دسترسی تعریف‌شده ، به تصاویر دسترسی داشته باشد.

دستگاه‌های متعددی نظیر لپ تاپ، موبایل، تب لت، تلویزیون هوشمند و … می‌توانند این تصاویر را به منظر تصویر بکشانند. مانیتورینگ از راه دور کاربری ساده‌ای دارد اما نیاز است توسط اهل‌فن و متخصصین پیکربندی گردد و با تنظیمات مربوطه ارسال داده‌ها را نیز امن نمایند تا در میانه راه کسی نتواند شنود روی آن داشته باشد. فناوری مانیتورینگ از راه دور امنیت و ایمنی مضاعفی را برایتان فراهم خواهد کرد.

برخی از سرویس‌دهندگان نگهبانان الکترونیکی که چندی است در کشورهای توسعه‌یافته فعالیت می‌نمایند، می‌توانند مانیتورینگ دوربین‌های شما را بر عهده گیرند و شما ضمن عقد قرارداد مانیتورینگ منطقه را به ایشان بسپارید و در صورت وقوع جرم آن‌ها با پلیس همگام شده و از اقدام افراد تبهکار جلوگیری می‌نمایند.

مانیتورینگ راه دور برای تشخیص لحظات مشکوک است که با همگام‌سازی با هوشمند سازی تصویر فواید بسیاری را برایتان خواهد داشت. یکی دیگر از کاربردهای مانیتورینگ از راه دور نظارت بر کهن‌سالان ، کودکان و حیوانات خانگی است.

بیشتر بدانیم: dvr     nvr    سوئیچ شبکه 32 پورت

?-? بهبود سیستم امنیتی موجود :

 

همان‌طور که اشاره شد در بسیاری از اماکن و سازمان‌ها و کسب‌وکارها سیستم‌های اعلام سرقت به همراه سنسورها و آژیرها تعبیه‌شده است اما این سیستم‌ها باید با سامانه نظارت تصویری یکپارچه شوند. سامانه‌های اعلام سرقت یک اقدام و اعلام کلی را برای شما فراهم می‌نمایند و جزئیاتی را نمی‌تواند برایتان تهیه کند اما اگر این سیستم‌ها با نظارت تصویری در کنار هم قرار گیرند تأثیرات شگرفی خواهند داشت.

مصرف‌کنندگان تجهیزت امنیتی می‌توانند با قابلیت‌های هوشمند سازی نظیر سامانه حساس به حرکت، می‌توانند قابلیت‌های سیستم امنیتی را توسعه دهند و سیستم حفاظتی فعال را در منطقه طرح‌ریزی کنند.

دوربین‌های امنیتی قادر به نظارت و ایمن کردن هر آنچه که به ذهنتان می‌رسد هستند. آنها نه‌تنها آرامش خاطر را فراهم می‌کنند بلکه می‌توانند بسیاری از مزایای باورنکردنی دیگر را برای تجارت و صاحبان خانه فراهم کنند.

نتیجه گیری :

پیدا کردن سیستم نظارت تصویری متناسب با نیاز برای کاربران بسیار حائز اهمیت است چراکه باید با توجه به سرمایه‌گذاری بیشترین بهره‌وری را داشته باشند. امروزه متناسب با هر صنعت و نیاز، دوربین متناسب با آن وجود دارد و کاربران باید ارتباط مستقیمی بین این دو ایجاد نمایند و بهترین راهکار مشاوره با اهل ‌فن و کارشناسان این حوزه است. در صورتی که برای انتخاب خود دو به شک شده‌اید  نیاز دارید با اهل ‌فن مذاکره نمایید همین امروز با ما تماس حاصل فرمایید. دقت کنید که در بازار سیستم‌های امنیتی مدل‌ها و شرکت‌های سازنده بسیاری وجود دارند که ممکن است ظاهر خوبی داشته باشند اما  در دراز مدت مشکلات بسیاری را فراهم می‌سازند.

سیستم نظارت تصویری که توسط سازندگان ساخته و به بازار عرضه می‌شوند، دارای کاتالوگ‌های فنی هستند که در این کاتالوگ‌ها نکات فنی و ریزی وجود دارد که نیاز است شما با مهندسین و خبرگان مذاکره کرده و انتخاب نهایی را انجام دهید. به شما توصیه می‌کنیم همین امروز با کارشناسان ما تماس گرفته و درباره جزئیات با آن‌ها گپ و گفتی داشته باشید.

 

معرفی بهترین دوربین مداربسته ضد آب

۲۹ بازديد

معرفی بهترین دوربین مداربسته ضد آب

محل نصب دوربین های مداربسته از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، در صورتی که دوربین در محیط بیرونی (Outdoor) نصب گردد، باید دارای قابلیت ضدآبی باشد . در این مقاله به بحث و بررسی انواع دوربین های مداربسته ی ضد آب خواهیم پرداخت .

 

دوربین های مداربسته از نظر مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از :

?- دوربین های معمولی و غیر ضد آب

?- دوربین های ضد آب

دسته اول : دوربین های معمولی و غیر ضد آب

 موارد استفاده از این مدل دوربین های مداربسته، فضای داخل و فضای عاری از گرد و غبار و آب می باشد

ضد آب بودن دوربین ها، می تواند باعث طول عمر بیشتر دوربین ها در محیط های در معرض برف و باران و حتی گرد و غبار باشد .

 

حتما بخوانید: درجه حفاظتی ذکر شده در مشخصات دوربین

دسته دوم : دوربین های مداربسته ضد آب

 این گروه از نظر مقدار مقاومت در برابر نفوذ آب با استاندارد IP ، عرضه و قابل شناسایی می باشند

 بیشتر دوربین های مداربسته ضد آب در گروه مقاومتی IP66 و IP67 قرار دارند که در این مقاله به این دو استاندارد در پرداخته خواهد شد.

همه دوربین های مداربسته ضد آب در برابر گرد و غبار کاملا مقاوم هستند، ولی در مقابل نفوذ آب دارای شرایط متفاوتی می باشند

به عنوان مثال دوربین های مداربسته ضد آب با استاندارد IP66 در برابر فشار آب پاشی شدید مقاوم است و آب به داخل آن نفوذ نخواهد کرد، درحالیکه دوربین مداربسته ضد آب با استاندارد IP67 توانایی قوطه ور شدن در آب تا عمق یک متر و به مدت ?? دقیقه را دارد

 

آیا همه دوربین های مداربسته ضد آب فلزی هستند ؟

 نه لزوما، دوربین های مداربسته ای نیز وجود دارند که با وجود جنس بدنه پلاستیکی، اما کلیه استاندارد های ضد آب بودن را دارا می باشند و با خیال راحت می توان در محیط بیرون، از این دوربین ها استفاده نمود، همچنین این دوربین ها از قیمت پایین تری برخوردار هستند .

برای مثال می توان به دوربین مداربسته مدل HXP222 اشاره کرد.

دانستی های دوربین های مداربسته

 بهترین دوربین های مداربسته ضد آب

دوربین های مداربسته ضد آب برای عملکرد صحیح باید تحت استاندارد های علمی و عملی در کارخانجات معتبر ساخته شوند  چرا که در این گونه کارخانه ها عملیات کنترل کیفیت بسیار سختگیرانه ای بر روی دوربین های مدار بسته انجام می گیرد که این پروسه ها در شرکت های متفرقه قابل انجام نمی باشد .

 

موارد استفاده دوربین مداربسته ضد آب کدامند ؟

 دوربین های مداربسته ضد آب که محل نصبشان در بیرون ساختمان ها می باشد و احتمال ریزش باران و آب بر روی آن ها وجود دارد ، جهت نظارت و کنترل و پیشگیری از جُرم استفاده می شوند

در محیط بیرون اگر دوربین مداربسته نصب شده ضد آب نباشد ، ریسک بسیار بالایی را متحمل می شود چرا که با اولین بارش باران، دوربین، دچار اشکال می شود و از کار می افتد .

 

آیا دوربین های مداربسته ضد آب در محیط داخلی نیز کاربرد دارند ؟

بله، پیشنهاد نگارنده نیز همین موضوع می باشد چرا که دوربین های مداربسته با استاندارد ضد آب در مقابل گرد و غبار و عوامل خارجی نیز مقاوم بوده و طول عمر بالاتری را خواهند داشت .

 

مناسب ترین محل برای نصب دوربین های مداربسته ضد آب کجا می باشد؟

هر جایی که در فضایی بیرونی و داخلی که نیاز به نظارت تصویری دارد را می توان توسط دوربین های مداربسته دارای استاندارد ضد آب پوشش داد

نتیجه گیری

دوربین های مداربسته در مقابل عوامل جوّی، نظیر باد ، باران ، تگرگ و برف مقاوم هستند حتی تا حدودی در مقابل فشار و ضربه نیز مقاوم ترند ، پس با خیال راحت دوربین های مداربسته ضد آب را در هر مکانی نصب کنید .

https://disqus.com/by/hiktejarat0025/about/

 http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio_Discuss%C3%A3o:Hiktejarat0025

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/hiktejarat0025

https://dud.edu.in/darulifta/?qa=user/hiktejarat0025

 

رتبه الکسا چیست؟

۳۲ بازديد

آیا متوجه شده اید که ما از رتبه بندی الکسا برای تجزیه و تحلیل نتایج در پلتفرم خود استفاده می کنیم؟

 

 

 

 

رتبه الکسا چیست؟

رتبه الکسا یک رتبه بندی محبوبیت جهانی وب سایت است که توسط شرکت اینترنتی الکسا که زیرمجموعه آمازون است ایجاد شده است.

 

الکسا از داده های ترافیک وب برای تهیه لیستی از محبوب ترین سایت های اینترنت استفاده می کند. رتبه الکسا به شما این امکان را می دهد که بدانید سایت شما در مقایسه با سایر سایت ها سئو سایت اصفهان چقدر محبوب است.ده ها میلیون سایت توسط الکسا رتبه بندی شده اند. محبوب ترین سایت دارای رتبه 1 است و کم محبوب ترین سایت در حدود 30 میلیون رتبه دارد. همچنین، سایت هایی بدون رتبه اختصاص داده شده به دلیل داده های ناکافی وجود دارد.

 

رتبه الکسا چگونه تعیین می شود؟

برای محاسبه رتبه، الکسا داده ها را از هزاران افزونه مرورگر، ویجت ها و سایت هایی با اسکریپت الکسا نصب شده جمع آوری می کند. آنها به همه این داده های جمع آوری شده به عنوان "پانل ترافیک جهانی" خود اشاره می کنند و از آن به عنوان نمونه ای استفاده می کنند که همه کاربران اینترنت را نشان می دهد.رتبه الکسا با استفاده از روش‌شناسی اختصاصی تعیین می‌شود که میانگین بازدیدهای روزانه منحصر به فرد و بازدید از صفحه هر بازدیدکننده را در طول 3 ماه گذشته ترکیب می‌کند.الکسا تعداد بازدیدکنندگان روزانه منحصر به فرد را از تعداد کاربران پنل جهانی خود که در آن روز از یک سایت بازدید کرده اند، تخمین می زند. بازدید از صفحه به ازای هر بازدیدکننده، میانگین تعداد درخواست‌های URL کاربر پانل جهانی الکسا برایک وب‌سایت است. اگر کاربر یک URL را چندین بار در یک روز درخواست کند، به عنوان یک بازدید از صفحه حساب می شود.بنابراین، بالاترین ترکیب ترافیک و تعامل بازدیدکنندگان، رتبه # 1 را تضمین می کند.الکسا زیر دامنه ها را جدا از دامنه های آنها رتبه بندی نمی کند. با این حال، آن‌ها برای صفحاتی که در برخی از سایت‌های محبوب مانند وردپرس میزبانی می‌شوند، استثنا قائل می‌شوند، اگر بتوانند به‌طور خودکار آنها را به‌عنوان صفحه اصلی یا وبلاگ شخصی شناسایی کنند.

 

دقت رتبه الکسا

الکسا ادعا می کند که از نرمال سازی داده ها برای تصحیح سوگیری ها در داده های خود و همچنین فیلتر کردن ترافیک غیرانسانی و هرزنامه استفاده می کند.با این حال، دقت رتبه بندی الکسا توسط داده های در دسترس آنها محدود می شود. همانطور که در سایت خود بیان می کنند:سایت هایی با ترافیک نسبتاً کم اندازه گیری شده توسط الکسا رتبه بندی دقیقی نخواهند داشت. ما داده‌های کافی از منابع خود دریافت نمی‌کنیم تا رتبه‌بندی‌های بیش از 100000 را از نظر آماری معنادار کنیم. "به عبارت دیگر، اگر دو سایت را انتخاب کنید که مثلاً 1000000 و 3000000 رتبه بندی شده اند، اختلاف ترافیک بین آنها به اندازه ای نیست که بتوان نتیجه گیری قابل اعتمادی داشت.همچنین، سایت‌هایی که بیش از 100000 رتبه‌بندی شده‌اند، به دلیل تفاوت‌های ترافیکی تخمینی کوچک بین آنها، احتمال بیشتری دارد که نوسانات زیادی در رتبه‌بندی خود تجربه کنند.قابلیت اطمینان یک رتبه با عبور از #100000 و نزدیک شدن به جایگاه #1 افزایش می یابد. تفاوت در ترافیک بین این سایت ها بسیار بیشتر است که بالا رفتن از نردبان را در انتهای این رتبه بندی نیز دشوارتر می کند.برای رتبه دقیق تر، می توانید معیارهای سایت خود را با نصب اسکریپت الکسا روی آن تأیید کنید. به این ترتیب الکسا به جای تخمین معیارها مستقیماً آن را اندازه گیری می کند.

 

 

 

ارزش رتبه الکسا چقدر است؟

در اینجا چند راه وجود دارد که رتبه الکسا می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد:

 

1. مقایسه وب سایت خود با رقبا. شما می توانید بررسی کنید که در جایگاه خود در برابر رقبای خود کجا ایستاده اید. ببینید رقبای شما چقدر ترافیک دریافت می کنند، چگونه مخاطبان شما با هم همپوشانی دارند. استراتژی کلمات کلیدی آنها را تجزیه و تحلیل کنید. همه اینها ممکن است به شما ایده های جدیدی برای بهبود یا هدفی برای دنبال کردن بدهد.

 

2. فرصت های کلمات کلیدی SEO را پیدا کنید. الکسا همراه با رتبه بندی، ابزارهایی برای بهینه سازی سئو ارائه می دهد. به عنوان مثال، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی که ترافیک را به سمت رقبای شما هدایت می کنند، اما شما از آنها استفاده نمی کنید، کلمات کلیدی را برای تمرکز بیشتر روی کلمات کلیدی مناسب و مرتبط با خرید و غیره پیشنهاد می کند. مطمئناً می توانید با استفاده از این ابزارها ترافیک خود را از جستجوی ارگانیک افزایش دهید.

 

3. پتانسیل تجاری یک وب سایت را تعیین کنید. سایت های باکیفیت را برای کمپین های آگاهی از برند خود بیابید و شناسایی کنید. بررسی رتبه الکسای سایت یک qui است.

روشی برای فیلتر کردن سایت ها بر اساس محبوبیت و اجتناب از آنهایی که ترافیک و تعامل کم دارند. با بررسی آمار ترافیک، معیارهای تعامل و جمعیت شناسی مخاطبان، تخمین بزنید که تبلیغات شما در آن سایت چقدر ارزش دارد.

 

4. فرصت هایی برای مشارکت های ارزشمند با اینفلوئنسرها پیدا کنید. اگر از اینفلوئنسر مارکتینگ در کسب و کار خود استفاده می کنید، در مراحل اولیه فرآیند جستجو، می توان از رتبه الکسا برای شناسایی اینفلوئنسرهای تثبیت شده که می توانند توجه مخاطبان خود را جلب کرده و آن را حفظ کنند، استفاده کرد.

 

5. وبلاگ هایی را برای انتشار مطالب خود پیدا کنید. با انتشار مقالات خود به عنوان مهمان در سایت های دیگری که مخاطبان شما از آنها بازدید می کنند، ترافیک خود را افزایش دهید. الکسا سایت هایی را با موضوعات مشابه و مخاطبین همپوشانی به شما نشان می دهد. از رتبه بندی الکسا برای انتخاب محبوب ترین ها استفاده کنید.

 

توجه Insight چگونه از رتبه الکسا در تجزیه و تحلیل نتایج استفاده می کند؟

در پلتفرم Attention Insight در کنار یک نقشه حرارتی در تجزیه و تحلیل طراحی، امتیاز وضوح طرح شما را که توسط الگوریتم‌های هوش مصنوعی تخمین زده می‌شود، ارائه می‌کنیم. این نشان می‌دهد که طراحی شما چقدر واضح است: آیا مملو از عناصر، رنگ‌های متضاد یا تمیز و شفاف است. هر چه امتیاز بالاتر باشد، طراحی تمیزتر به نظر می رسد.درست در زیر، نمودار رتبه سایت های الکسا وجود دارد که وضوح طراحی شما را با استانداردهای صنعتی شما مقایسه می کند. این نشان می دهد که طراحی شما از نظر وضوح در مقایسه با 170 سایت برتر الکسا در یک دسته بندی خاص در چه رتبه ای قرار می گیرد.این 170 سایت الکسا با بهترین رتبه را در همان دسته طراحی شما می گیرد و آنها را بر اساس نمره وضوح در 10 گروه گروه بندی می کند. می توانید ببینید چند درصد از آن سایت ها دارای امتیاز وضوح 100-90? هستند، چند درصد در گروه نمره وضوح 90-80? و غیره قرار می گیرند.مهمتر از همه، شما می بینید که طرح شما به کدام گروه تعلق دارد. چه امتیاز شفافیت بهتری نسبت به سایت‌های الکسا با بهترین رتبه داشته باشد یا جایی در انتهای سایت دنبال شود.

 

https://trello.com/tahmikain

https://visual.ly/users/tahmikain3/portfolio

https://www.mixcloud.com/TahmiKain3/

https://coub.com/tahmikain3

http://www.wikidot.com/user:info/tahmikain3

https://www.yelp.ca/user_details?userid=sDTNoXZMMYqovZa5LJ_FQw

https://qiita.com/TahmiKain3

https://www.quora.com/profile/Tahmi-Kain

https://weheartit.com/TahmiKain3/uploads

 

 

بازاریابی وابسته چیست (و چگونه شروع کنیم

۳۱ بازديد

بازاریابی وابسته چیست (و چگونه شروع کنیم)

بازاریابی وابسته در سال 2021 چیست؟

به نظر ایده آل است، اینطور نیست؟ شما یک وب سایت راه اندازی می کنید، چند لینک وابسته اضافه می کنید و شروع به کسب درآمد غیرفعال می کنید که همیشه آرزویش را داشتید.

بسیاری از وبلاگ نویسان از این راه درآمد بالایی دارند. به عنوان مثال، رایان رابینسون در سایت ryrob.com هر ماه پنج رقم میانه به دست می آورد.

با این حال، وبلاگ نویسی تنها راه کسب درآمد از بازاریابی وابسته نیست. میکروسایت‌ها، فهرست‌های ایمیل و بازاریابی ویدیویی تنها چند روشی هستند که مردم برای کسب درآمد آنلاین از آن‌ها استفاده می‌کنند.

اگرچه همه افراد از بازاریابی وابسته شش رقمی نمی گیرند، اما می توانید از نکات و استراتژی هایی برای بهبود سایت خود و افزایش درآمد خود استفاده کنید.

بازاریابی وابسته فرآیند کسب درآمد (کمیسیون) است که هر بار که محصولات یا خدمات یک شرکت را تبلیغ می کنید و فروش را انجام می دهید. شما فقط هر بار که فروش را انجام می دهید، حقوق دریافت می کنید، درست مانند یک نماینده فروش فقط کمیسیون.

اکنون قبل از اینکه وارد بازاریابی وابسته شوم، اجازه دهید به شما بگویم که چرا باید به آن اهمیت دهید.

از زمانی که هفته کاری 4 ساعته منتشر شد، به نظر می رسد همه هدف یکسانی دارند.

برای بیدار شدن در صبح، لپ تاپ خود را باز کنید و به چیزی شبیه به این نگاه کنید:

راهنمای بازاریابی وابسته 2021

این رویا است، درست است؟

هنگام خواب پول در بیاورید.

آماده بیشتر دانستن هستید؟ بیایید با اصول اولیه شروع کنیم - چیست و چه کسی از آن استفاده می کند.

بازاریابی وابسته چیست؟

بازاریابی وابسته به تبلیغ محصولات دیگران در ازای پورسانت کوچک برای هر فروش می پردازد. احتمالاً در بسیاری از وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید، عناوینی با علامت «پیوند وابسته» یا «پست حمایت‌شده» دیده‌اید. یا شاید قبلاً اولین قدم را برداشته اید و در یک شبکه وابسته ثبت نام کرده اید.

اگر در بازاریابی وابسته جدید هستید، بیایید نحوه عملکرد آن را پوشش دهیم.

ابتدا، یک برنامه یا شبکه وابسته را پیدا کنید که به آن علاقه دارید. به نمای کلی برنامه، از جمله نوع محصولات یا خدمات، روش های پرداخت، و کمیسیون هایی که ارائه می دهند نگاه کنید.

اگر برای شما جذاب است، ثبت نام کنید و منتظر تایید پذیرش خود باشید. سپس، شروع به ایجاد محتوا، اضافه کردن پیوندهای سفارشی برنامه کنید. این پیوندها زمانی را که یکی از کاربران شما خریدی انجام می‌دهد، ردیابی می‌کنند و کمیسیون کمی دریافت خواهید کرد.

شما می توانید با شرکت های فردی یا شبکه های وابسته کار کنید، جایی که ثبت نام کرده و برنامه های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. برای سهولت در انتخاب، برنامه ها به طور کلی به دسته بندی تقسیم می شوند. پس از تأیید، شروع به تبلیغ پیوندهای وابسته خود در وب سایت خود، در خبرنامه ها، در رسانه های اجتماعی و هر جای دیگری که مجاز به اشتراک گذاری پیوندها هستید، کنید.

هنگامی که به حداقل سطح پرداخت رسیدید، شبکه برای شما یک پرداخت ارسال می کند. روش های پرداخت متفاوت است و معمولاً شامل پی پال، حواله های بانکی و چک می شود.

بیایید نگاهی عمیق تر به بخش های یک سیستم بازاریابی وابسته موفق بیندازیم.

بازرگان

گاهی اوقات به عنوان خالق، فروشنده، نام تجاری، خرده فروش یا فروشنده نیز شناخته می شود. این حزب است که محصول را ایجاد می کند. این می تواند یک شرکت بزرگ مانند Dyson باشد که جاروبرقی تولید می کند.

یا ممکن است یک فرد مجرد مانند ماریا کوز باشد که دوره های آنلاین را به کارآفرینان زن می فروشد.

از کارآفرینان انفرادی گرفته تا استارت‌آپ‌ها تا شرکت‌های عظیم Fortune 500، هر کسی می‌تواند تاجر پشت برنامه بازاریابی وابسته باشد. آنها حتی نیازی به مشارکت فعال ندارند. آنها فقط باید محصولی برای فروش داشته باشند.

در دنیای وب سایت های مختلفی مثل در زمینه معرفی بهترین محصولات فعالیت می کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

بازاریابان وابسته

این حزب گاهی به عنوان ناشر نیز شناخته می شود. شرکت‌های وابسته همچنین می‌توانند از افراد مجرد تا کل شرکت‌ها متغیر باشند. یک تجارت بازاریابی وابسته می تواند ماهانه چند صد دلار کمیسیون یا ده ها میلیون دلار تولید کند.

اینجا جایی است که بازاریابی اتفاق می افتد. یک شرکت وابسته یک یا چند محصول وابسته را تبلیغ می کند و سعی می کند مشتریان بالقوه را در مورد ارزش محصول تاجر جذب و متقاعد کند تا در نهایت آن را خریداری کنند.

این را می توان با اجرای وبلاگ بررسی محصولات تاجر به دست آورد. مثلا:

نمونه ای از یک وب سایت وابسته

همچنین می‌تواند یک سایت کامل برای یافتن محصولات جالب مرتبط با موضوع خاص و تبلیغ آن محصولات وابسته باشد.

نمونه ای از یک وب سایت وابسته

(به همین دلیل است که I'm Breke یکی از محبوب ترین سایت های شبکه وابسته است)

مصرف کننده

مشتری یا مصرف کننده سیستم وابسته را به گردش در می آورد. بدون فروش، هیچ کمیسیونی برای تقسیم وجود ندارد و هیچ درآمدی برای تقسیم وجود ندارد.

شرکت وابسته سعی می‌کند در هر کانالی که مناسب می‌داند، برای مصرف‌کننده بازاریابی کند، خواه این شبکه اجتماعی، بیلبوردهای دیجیتال یا از طریق یک موتور جستجو با استفاده از بازاریابی محتوا در وبلاگ باشد.

مصرف کننده باید بداند که بخشی از یک سیستم بازاریابی وابسته است. معمولاً یک سلب مسئولیت کوتاه مانند «اگر مواردی را در این سایت خریداری کنید، ممکن است کمیسیون کمی کسب کنم. از اینکه از کار ما حمایت می کنید سپاسگزاریم.» خوبه.

مصرف کننده معمولاً قیمت بالاتری را به بازاریاب وابسته نمی پردازد، زیرا هزینه شبکه وابسته از قبل در قیمت خرده فروشی گنجانده شده است.

https://www.blogtalkradio.com/hyehewitt7
https://www.viki.com/users/hyehewitt7_406/about
https://visual.ly/users/hyehewitt7/portfolio
http://www.wikidot.com/user:info/hye-hewitt
https://www.yelp.ca/user_details?userid=6u7Fh3NoXr_z3c9RRlJWgQ
https://infogram.com/untitled-chart-1hd12yxpgpovx6k?live
https://slides.com/hyehewitt7
https://500px.com/p/hyehewitt7?view=photos
https://www.mapleprimes.com/users/HyeHewitt7
https://www.reddit.com/r/business/comments/ssua85/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86_%DB%8C%D8%A7%D8%A8/
https://www.cplusplus.com/user/HyeHewitt7/
https://8tracks.com/hyehewitt7

موفقیت از نظر ماکان آریا پارسا

۲۸ بازديد

موفقیت از نظر ماکان آریا پارسا

 

در سال های اخیر، بسیاری از کارآفرینان در سراسر جهان به موفقیت های چشمگیری دست یافته اند. بسیاری از صاحبان مشاغل معتقدند که هیچ دستورالعمل مشخصی برای موفقیت وجود ندارد. اما بسیاری از کارآفرینان موفق مشترکاتی دارند که به رشد شرکت ها و کسب و کارشان کمک کرده است. به طور کلی عوامل خاصی در موفقیت کارآفرینان نقش داشته است. در این مقاله ضمن آشنایی با برخی از عوامل اصلی موفقیت کارآفرینان مطرح دنیا، متوجه خواهید شد که ماکان آریا پارسا کیست و چگونه توانسته به برترین کارآفرین ایرانی تبدیل شود. قبل از معرفی ماکان آریا پارسا با ? عامل اصلی کارآفرینان موفق آشنا شوید.

 

با توجه به پیشرفت سریع فناوری و روش‌های ارتباطی، کارآفرینی در دهه گذشته به روشی محبوب برای بقا تبدیل شده است. عوامل خاصی در موفقیت یک کارآفرین نقش دارند که در زیر به آنها اشاره می شود.

 

خلاقیت و نوآوری

 

طبق مقاله ای با عنوان "کارآفرینان موفق" توسط جودیت ال گلیک اسمیت در سال 2000، یکی از عوامل کلیدی در موفقیت کارآفرینان این است که این افراد توانایی ارائه یک مفهوم و ایده جدید و اجرای موثر آن را دارند. . داشتن یک ایده جدید و پرورش آن یکی از عوامل موفقیت کارآفرینی است و همین امر کارآفرینان عادی را از کارآفرینان متمایز می کند.

پیشنهاد ما

 

 

برنامه ریزی

 

به گفته CareerChoiceGuide.com، برنامه ریزی ناکارآمد دلیل اصلی شکست بسیاری از کارآفرینان است. داشتن یک طرح کسب و کار هوشمند و جامع می تواند به کارآفرین کمک کند تا موانع بالقوه را پیش بینی کند و راه هایی را برای غلبه بر آنها در هنگام وقوع ایجاد کند. قطعا یک کارآفرین موفق اگر برنامه ریزی درستی نداشته باشد، نمی تواند در زمینه کاری خود موفق باشد.

تلاش و پشتکار

 

رشد و شکوفایی یک کسب و کار به زمان زیادی نیاز دارد. به خصوص اگر ایده یک تجارت ناب و جدید باشد. عامل مهم دیگر در موفقیت کارآفرینی، پشتکار و تلاش خستگی ناپذیر در مواجهه با شرایط سخت و پیچیده است. به عنوان مثال، یک بازاریاب محصول جدید برای اینکه بتواند محصول خود را به مشتریان هدف خود برساند، باید بتواند با تماس های مکرر، تعدادی از مشتریان بالقوه را به مشتریان عادی تبدیل کند. این پشتکار، پیگیری و تلاش مداوم است که می تواند یک تجارت را توسعه دهد و یک کارآفرین را از معمولی به عالی برساند. بسیاری از کارآفرینان به نبوغ بسنده می کنند، اما کارآفرینان موفق کسانی هستند که در عین داشتن یک ایده جدید در عمل و اجرای آن تلاش و پشتکار می کنند.

ماکان آریا پارسا و تب تند خوانندگی در میان ایرانی ها!

مدیریت ریسک

 

مدیریت ریسک فرآیند شناسایی، تجزیه و تحلیل و پاسخ به عوامل ریسکی است که ممکن است در طول عمر پروژه رخ دهد. اگر مدیریت ریسک به درستی انجام شود، می تواند با کنترل رویدادهای آتی از خطرات احتمالی جلوگیری کند. شروع یک کسب و کار جدید به نوبه خود خطراتی را به همراه دارد. به خصوص اگر شغل و حقوق ثابتی داشته باشید و آن را به طور کامل رها کنید تا یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید.

 

با این حال، کارآفرینان موفق می دانند که چگونه با انتخاب و تصمیم گیری دقیق، ریسک را به حداقل برسانند. شما می توانید با انجام تحقیقات گسترده و ارزیابی مزایا و معایب گزینه های متعدد، ریسک خود را به حداقل برسانید.

اشتیاق و باور

 

راه اندازی یک کسب و کار شخصی به شجاعت زیادی نیاز دارد. بنابراین برای موفقیت در شغل خود به اعتماد و اطمینان کامل نیاز دارید

آیا خوردن عسل در دوران بارداری خطرناک است؟

۳۰ بازديد

آیا خوردن عسل در دوران بارداری خطرناک است؟

 

 

شاید شنیده باشید که کودکان زیر یک سال نباید عسل بخورند. این درست است. کارشناسان توصیه می کنند از معرفی عسل به نوزادان خودداری کنید زیرا می تواند حامل باکتری باشد که مخصوصا برای نوزادان خطرناک است.

 

پس طبیعی است که تعجب کنید که آیا می توانید در دوران بارداری عسل بخورید. خوشبختانه، این خوراکی شیرین و چسبناک به طور کلی برای شما و نوزاد متولد نشده شما بی خطر است. در مورد اینکه چرا باید در زمان انتظار از عسل لذت ببرید بیشتر بیاموزید - اما پس از تولد نوزاد خود اقدامات احتیاطی را انجام دهید.

 

خوردن عسل در دوران بارداری

از زمان های قدیم، عسل به عنوان یک غذای خوشمزه و درمان خانگی برای برخی از بیماری ها مورد استفاده قرار می گرفته است. قبل، در طول و بعد از بارداری، ممکن است طعم این شیرین کننده طبیعی را بچشید، چه با قاشق چای خوری یا روی نان تست یا ماست بریزید.

 

دلیل اینکه برخی از افراد ایمنی عسل را زیر سوال می برند این است که گاهی اوقات حاوی اسپورهای باکتریایی به نام کلستریدیوم بوتولینوم است. این باکتری ممکن است به سرعت در روده شما رشد کند و نوروتوکسین هایی تولید کند که منجر به بوتولیسم می شود، یک بیماری نادر اما جدی که می تواند باعث ضعف و فلج در بازوها، پاها، ناحیه شکم و سیستم تنفسی شود.

 

با این حال، این خطر برای اکثر کودکان و بزرگسالان نگران کننده نیست. دکتر سندی پروکتر، استاد تغذیه در دانشگاه ایالتی کانزاس، می‌گوید: کودکان بالای یک سال و بزرگسالان سالم - از جمله زنان باردار - می‌توانند با خیال راحت عسل مصرف کنند زیرا سیستم ایمنی آنها در برابر هر گونه باکتری که ممکن است در عسل وجود داشته باشد محافظت می‌کند.

 

هر بارداری متفاوت است. اگر در مورد خوردن عسل در دوران بارداری سوالی دارید، حتماً با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی در مورد شرایط خود مشورت کنید.

 

آیا عسل برای نوزاد بی خطر است؟

عسل برای نوزاد در شکم شما نیز بی خطر است. حتی در موارد جداگانه ای که افراد باردار به بوتولیسم مبتلا شده اند، محققان هیچ مدرکی مبنی بر اینکه نوزادان آنها با این بیماری متولد شده اند پیدا نکرده اند. عفونت بوتولیسم والدین باردار نیز با مشکلات بارداری یا ناهنجاری های تولد مرتبط نبود.

 

برای اینکه چیزی در سیستم شما به جنین شما آسیب برساند، باید از جفت وارد شود. سم بوتولینوم وزن مولکولی بالایی دارد که باعث می‌شود از جفت شما عبور نکند و به نوزادتان برسد. این بدان معناست که حتی اگر عسل حاوی هاگ‌های بوتولیسم بخورید، کودک شما باید محافظت شود.

 

با این حال، هنگامی که کودک شما متولد می شود و دیگر در رحم شما محافظت نمی شود، حداقل برای مدتی در برابر آن باکتری آسیب پذیر می شود. دکتر پروکتر می گوید: «عسل به دلیل سیستم ایمنی توسعه نیافته برای نوزادان یک نگرانی است – آنها قادر به مبارزه با هاگ های بوتولیسم نیستند که گاهی در عسل وجود دارد. عسل خام را تا اولین تولد نوزاد دور از دسترس کودک خود نگه دارید.

 

سالانه حدود 110 مورد بوتولیسم در ایالات متحده گزارش می شود و حدود 70 درصد از مبتلایان را نوزادان تازه متولد شده تشکیل می دهند.

 

فواید عسل در دوران بارداری

به طور کلی، عسل به عنوان یک منبع غذایی غنی از ویتامین یا مواد معدنی در نظر گرفته می شود. و برخی از شرایط ویژه برای گسترش سلامتی در جسم را دارا می باشد.

 

آندریا چیشولم، پزشک متخصص زنان و زایمان و عضو هیئت بررسی خانواده  وری ول می گوید:

باروری

برخی تصورات وجود دارد که استفاده از عسل قبل از بارداری ممکن است به بهبود توانایی شما برای باردار شدن کمک کند.

سلامت تنفسی

برخی مطالعات نشان داده‌اند که خوردن عسل ممکن است به آسم کمک کند، اما تنها زمانی که با سیاه‌دانه یا دانه‌های کرفس ترکیب شود. عسل به تنهایی یک درمان موثر آسم در انسان نیست.

محافظت آنتی اکسیدانی

عسل، به ویژه انواع تیره، حاوی آنتی اکسیدان هایی است که ممکن است با مبارزه با مولکول های موجود در بدن ما که به سلول های سالم آسیب می رسانند، سلامت را تقویت کنند.

 

ملاحضات امنیتی

تقریباً همیشه، در دوران بارداری باید با خیال راحت از عسل لذت ببرید. اما بهتر است چند نکته احتیاطی را رعایت کنید.

 

اگر ناهنجاری های گوارشی دارید با پزشک خود صحبت کنید

افرادی که جراحی روده یا معده انجام داده‌اند یا به بیماری کرون مبتلا هستند، ممکن است پردازش باکتری‌های روزمره در مجرای روده‌شان سخت‌تر باشد. از آنجایی که عسل ممکن است حاوی هاگ‌های باکتری باشد، در صورت داشتن این شرایط، مهم است که از پزشک خود در مورد مصرف عسل خود سوال کنید.

 

اگر آنتی بیوتیک های سنگین مصرف می کنید، مصرف را محدود کنید

آنتی‌بیوتیک‌های سنگین می‌توانند حشرات «خوب» روده شما را که معمولاً با هاگ‌های باکتریایی مبارزه می‌کنند، از بین ببرند. در رژیم غذایی شما به طور موقت

 

اگر دیابت بارداری دارید به راحتی از عسل استفاده کنید

دکتر چیسولم می‌گوید: «در بارداری‌هایی که با دیابت بارداری عارضه دارند، بهتر است شیرین‌کننده‌های اضافه شده از جمله عسل را به حداقل برسانید، زیرا ممکن است سطح گلوکز خون شما را بالا ببرد.» با این حال، دکتر چیسولم گهگاهی برای بیمارانش عسل را به قند سفره ترجیح می دهد. او می‌گوید: «عسل دارای شاخص گلیسمی کمی پایین‌تر و ویتامین‌ها و خواص آنتی‌اکسیدانی بیشتری است که آن را به عنوان یک شیرین‌کننده انتخاب بهتری می‌کند

 

پس از تولد، عسل را از نوزاد خود دور نگه دارید

البته، هنگامی که کودک شما به دنیا آمد، عسل تا زمانی که به سن 1 سالگی برسد، ممنوع است. ) قبل از اولین تولدشان.

 

نتیجه گیری

مهم است که از آنچه در دوران بارداری می خورید آگاه باشید زیرا برخی از غذاها می توانند برای شما، جنین متولد نشده یا هر دو ناسالم باشند. خوشبختانه، عسل مانند بسیاری از غذاهای نپخته یا پاستوریزه نشده دیگر خطراتی را به همراه ندارد.

 

به طور کلی، عسل یک خوراکی شیرین بی خطر برای شما در دوران بارداری است. بنابراین اگر می خواهید مقداری عسل را در چای خود بچرخانید، از آن برای شیرین کردن چای خود استفاده کنید.

 

در پایان به شما توصیه می کنیم که اگر قصد خرید عسل گون اصل را دارید، به فروشگاه با تجربه و زبردست سوغات نهاوند مراجعه کنید.

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11148434

https://independent.academia.edu/SharnaMeyer33

http://edu.fudanedu.uk/user/bobbymiller4/

http://fudanedu.uk/user/bobbymiller4/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:BobbyMiller4

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://soghatnahavand.ir/product-category/honey/

https://git.isis.vanderbilt.edu/BobbyMiller4

http://jobs.ict-edu.uk/user/bobbymiller4/

http://ict-edu.uk/user/bobbymiller4/

 

تعریف کوچینگ

۲۵ بازديد

تعریف کوچینگ

این سبک اغلب به‌عنوان کوچینگ توصیف می‌شود. کوچینگ از مدیران می‌خواهد که از نقش سنتی کنترل و نظارت بر عملکرد کارکنان به نقش مشورتی بیشتری منتقل شوند. کوچینگ ابزاری برای توسعه مشارکت بین مدیر و کارمند است که درک مشترکی در مورد آنچه باید به دست آورد و چگونه باید به دست آورد ایجاد می‌کند.

در چرخه مدیریت عملکرد، کوچینگ به معنای ارائه بازخورد و پشتیبانی مداوم به کارمند در طول سال است. کوچینگ به کارمند فرصتی می‌دهد تا در مورد جنبه‌های عملکرد خود در “زمان واقعی” بشنود و در تعیین نحوه به‌کارگیری یا اصلاح رفتار خود برای موفقیت نقش ایفا کند.

کوچینگ یک رویکرد غیرمستقیم برای توسعه فردی است. کلید موفقیت در کوچینگ این است که کوچ وقت و فضا برای فکر کردن در مورد چالش ایجاد کند – که اغلب منجر به یک بزنگاه در فرد مقابل می‌شود.

مراجع برای لحظه‌ای با موضوع به شکل متفاوتی ازآنچه همیشه می‌دیده و می‌پنداشته مواجه می‌شود.

کوچینگ، به‌عنوان یک رویکرد مداوم برای مدیریت افراد تعریف‌شده است:

یک فضای واقعی انگیزه برای عملکرد ایجاد می‌کند

تطابق بین عملکرد واقعی و مورد انتظار یک کارمند را بهبود می‌بخشد

با ارائه بازخورد به‌موقع، شناخت، وضوح و پشتیبانی، احتمال موفقیت یک کارمند را افزایش می‌دهد

وچینگ بر اساس هدف، موقعیت و افراد درگیر در آن از انواع مختلفی برخوردار است. در این مقاله به مهمترین آنها اشاره می شود.

کوچینگ فرآیندی است که می‌تواند بر اساس نیازهای فرد در موقعیت‌های مختلف و محیط‌های مختلف ارائه شود.

انواع  کوچینگ

واژه کوچینگ معمولاً به روشهای کمک به دیگران برای بهبود، توسعه، یادگیری مهارتهای جدید، یافتن موفقیتهای شخصی، دستیابی به اهداف و مدیریت تغییر زندگی و چالشهای شخصی گفته می‌شود.

مربیگری معمولاً به نگرش‌ها، رفتارها، مهارت‌ها و دانش و همچنین اهداف شغلی و آرزوها می‌پردازد و همچنین می‌تواند بر رشد جسمی و روحی نیز تمرکز کند.

کوچینگ ممکن است از حیث تشریفات و ساختار متفاوت باشد، به عنوان مثال:

مربیگری می‌تواند بسیار غیررسمی و راحت، یا رسمی و به شدت ساختار یافته، یا ترکیبی از هر دو باشد.

در اینجا انواع مختلف کوچینگ مطرح می‌شود:

بیزنس کوچینگ

کوچینگ اجرایی

.

 کوچینگ زندگی

انواع کوچینگ حرفه ای

کوچینگ عملکرد

 

کوچینگ فروش

چه اتفاقی می افتد زمانی که بخواهیم از مفهموم کوچینگ در بخش فروش استفاده کنیم

اگر قبلاً با مفهموم کوچینگ آشنایی داشته باشید به سادگی در میابید که این موضوع بسیار فراتر از تغییر یک نام روی سر در اتاق یا کارت ویزیت یک مدیر فروش سنتی یا متعارف است(اتفاقی که معمولاً شاهد آن هستیم)

اگر کوچینگ را یک سبک زندگی جدید سازمانی و فردی نخوانیم; به یقین می‌توانیم آن را یک نگرش یا ادبیات جدید ویا به عبارت دیگر یک فرهنگ جدید و متفاوت تلقی کنیم.

اگر  به مفهموم مربیگری در تیمهای ورزشی بنگیریم; متوجه می‌شویم که نقش مربی بسیار پیچیده‌تر و فراتر از آموزش و بهبود برخی تکنیکهای فردی است. در یک تیم ورزشی مانند فوتبال نقش مربی به روابط عمومی تاکتیک‌های بازی سایت گذاری‌های میان رده و … تسری می‌یابد

یک مربی باید ترکیب مناسبی از نیروی انسانی، موقعیت‌ها و بازی‌ها را در قالب یک تیم هدایت نمایند.

کوچینگ فروش هم باید; در یک بازی پر رقابت عوامل متعدد را در کنار هم قرار داده و بین آنها زبان و فهم مشترک موضوع ایجاد نماید.

 

بیزنس کوچینگ

کارتن سازی آریا در کرج

۲۹ بازديد

صنعت کارتن سازی مانند صنایع  غذایی، کشاورزی و غیره یکی از صنایع مهم و بزرگ به حساب می آید در گذشته به دلیل  نبود تکنولوژی، کارتن سازهای کمتری در کشور وجود داشت اما امروزه شرکت های تولید کننده کارتن زیادی در کشور ایجاد شده اند و از طرفی در بازار مصرف کننده نیز از این محصول بسته بندی استقبال زیادی شده است.

کارتن سازی در کرج

کارتن ها یکی از محصولات اصلی صنعت بسته بندی هستند. در دنیای امروز بسیاری از تولید کنندگان از کارتن به عنوان یک بسته بندی لوکس و مقاوم برای محصولات خود استفاده می کنند. کارتن از سه لایه کاغذ ساخته می شود که دو لایه رویی و زیری آن کاغذ صاف یا کاغذ لاینر است و برای لایه میانی آن از کاغذ کنگره دار یا اصطلاحا کاغذ فلوتینگ استفاده می شود.

کارتن سازی آریا در کرج

 

تولید کننده انواع کارتن سه لایه، پنج لایه و دایکاتی همراه با دو رنگ چاپ

 

مشاهده نمونه‌های بیشتر در پیج اینستاگرام.

 

???????????

   https://instagram.com/khrtn.mhr

جاده قدیم کرج هشتگرد شهر گلسار خیابان صفا پلاک ??

گردشگری چیست؟

۳۵ بازديد

گردشگری چیست؟

 

گردشگری در واقع سفری است که فرد از کار و زندگی دور است و در جای دیگری برای اوقات فراغت، کسب و کار و.. گردشگر نیز فردی است که فعالیت های توریستی انجام می دهد. به عبارت دیگر، مجموعه فرایندهایی که زمانی رخ می دهند که یک توریست چند روز از خانه دور باشد و سفر کند، گردشگری نامیده می شود.

 

انواع گردشگری

eee_9ctk.jpg

گردشگری مناطق مختلفی دارد و هر یک از آن ها طرفداران خاصی دارند. از میان انواع گردشگری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

گردشگری فرهنگی

 

این نوع گردشگری با هدف بازدید از جاذبه های فرهنگی مناطق مختلف است و محبوب تر مردم علاقه مند به جاذبه ها و مناظر فرهنگی است. برنامه های گردشگری فرهنگی شامل بازدید از موزه ها، نمایشگاه ها، جشنواره های سنتی، رویدادهای ورزشی و.

گردشگری ورزشی

 

گردشگری ورزشی طرفداران زیادی دارد و از جمله اهداف و برنامه های آن می توان به تحقق رویدادهای ورزشی مانند بازی های المپیک اشاره کرد.

اکوتوریسم

 

این منطقه برای افرادی است که به طبیعتگردی علاقه مند هستند و مسافرانی که به گردشگری می روند در این گروه هستند.

گردشگری کسب و کار

 

یکی از قدیمی ترین انواع گردشگری گردشگری تجاری است. طرفداران این نوع گردشگری معمولاً افرادی هستند که می خواهند در نمایشگاه ها و بازارهای ویژه ای که در جای دیگری برگزار می شوند شرکت کنند و ترجیح می دهند برای این منظور تورهای گردشگری کسب و کار را انتخاب کنند.

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری یکی از شرکت مسافرتی خصوصی در تهران می باشد که با همکاری بسیار نزدیک با شرکت هواپیمایی معراج شروع به فعالیت کرده است .

فعالیت این شرکت در زمینه تنظیم برنامه های سفر ، اخذ ویزا ، فروش پروازهای داخلی وخارجی ، فعالیت در حوزه گردشگری ، مجری مستیقم تورهای داخلی و خارجی ، زمینی و هوایی و صدور بیمه نامه مسافرتی می باشد. این شرکت با داشتن اطلاعاتی کامل در زمینه تورهای مسافرتی و داشتن کارکنانی کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفری لذت بخش را برای مسافرین خود فراهم می سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع :  شهران گشت معراج