نقش بازارهاي اينترنتي در فروش عمده كالا

۱۰۰ بازديد

لنگرنقش بازارهاي اينترنتي در فروش عمده كالا

امروزه و با رشد استفاده از تلفن هاي همراه هوشمند، ابزار هاي آنلاين بسياري براي كمك به راحتي معاملات به بازار عرضه شده كه برخي با استقبال بسيار زيادي از سوي كاربران رو به رو بوده اند. بازارهاي آنلاين عمده و خرده به كمك صنايع مختلف آمده تا با استفاده از پتانسيل بالاي خود در برقراري ارتباط بتوانند شبكه ي جديدي از مشتريان را براي فروشندگان عمده به ارمغان بياورند.

از جمله مهم ترين اين بازار ها مي توان به شركت هاي علي بابا در چين، آمازون در آمريكا و اي بي اشاره كرد. اين بازار ها به ارايه ي انواع كالا و تجهيزات در زمينه هاي مواد غذايي و كشاورزي، تجهيزات الكترونيكي، پوشاك و… مي پردازند.

 

mnd9_z2.jpg

لنگرآشنايي با سايت علي بابا

شركت عليبابا يك شركت تجارت الكترونيكي چيني مي باشد با مديريت آقاي "جك ما" ، كه امكان فروش محصولات خود را به صورت آنلاين به همراه خدمات پس از فروش آن ها، براي مشتريان فراهم كرده است. وب سايت علي بابا ، در در سال 2012 در حدود 1.1 تريليون دلار معادل 170 ميليارد دلار فروش داشته است؛ كه اين ميزان فروش، در مقايسه با ميزان فروش شركت هاي رقيب آن، رقم بسيار بالايي است. سايت علي بابا يكي از ?? وب سايت برتر دنيا مي باشد. با توجه به آخرين گزارش اعلام شده، حدود 279 ميليون خريدار فعال و 8.5 ميليون فروشنده فعال هر ساله از خدمات آنلاين سايت علي بابا استفاده مي كنند؛ همچنين سالانه حدود 14.5 ميليارد سفارش در اين وب سايت گزارش شده است.

اگرقصد داريد كه كالايي را به صورت اينترنتي از يك منبع خارج از كشور خريداري نمائيد، انتخاب سايت علي بابا ، شانس خوبي را براي خريد امن و آسان، در اختيار شما عزيزان قرار مي دهد. Alibaba بزرگترين شركت تجارت الكترونيك جهان محسوب مي شود. (بزرگتر از آمازون و eBay). همچنين جامع ترين فهرست كالا را در اختيار خريداران قرار مي دهد. اعضاي اين شركت متشكل است از تامين كنندگان (بيشتر از آسيا) با خريداراني از سراسر جهان.

خريد و فروش عمده در بازار كشاورزي

بازار كشاورزي يكي ديگر از بازارهايي كه پتانسيل بسيار زيادي در زمينه ي ايجاد بازاري همچون علي بابا براي ارتباط و خريد و فروش موثر دارد و تا كنون توجهي به اين پتانسيل انجام نشده است. ايران كشوري با سابقه و صنعت بزرگ كشاورزي در منطقه است كه مي توان با ايجاد ساختار و بستري آنلاين به كمك رشد آن آمد.

ايران پتانسيل بالايي در توليد و خريد و فروش عمده برنج، خرما و ديگر محصولات كشاورزي دارد و يكي از بزرگ ترين صادركننده هاي اين حوزه در منطقه خاورميانه به شمار مي رود. خرماي ايران از بهترين انواع خرما در منطقه و جهان به شمار رفته و ماندگاري بالايي دارد و به دليل نيمه خشك بودن، سهولت در نگهداري و حمل و نقل آن توجه بازار هاي جهاني را به خود معطوف كرده و مشتريان زيادي در كشورهاي همسايه و اروپا به سوي خود جذب كرده است.خرماي ايران داراي مواد مغذي زيادي از جمله مواد قندي، پروتئيني و مواد معدني مي باشد. قيمت بالاي محصولات كشاورزي معلول سيستم سنتي و واسطه‌گرهايي است كه در ميان راه توليدكننده و مصرف‌كننده قرار‌گرفته و سهم بالاي بازار را در اختيار مي‌گيرند. اين واسطه‌ها باعث گراني محصول نهايي و در‌نهايت، ناراضي شدن مصرف‌كننده و توليدكننده مي‌شوند. حذف اين واسطه‌گري‌ها تا به حال در بخش‌هاي زيادي، از حمل‌ونقل شهري و ترابري بين‌شهري گرفته تا توليد و ارائه محصول، باعث شده قيمت‌ها تا حد قابل‌توجهي متعادل شود. يك استارتاپ ايراني تلاش كرده سيستم اشتباه ارائه محصولات كشاورزي را به يك بازار رقابتي تبديل كند.

 

ثبت رپورتاژ اگهي و بك لينك دايم در 5000 وبلاگ در 30 سرويس بلاگدهي

۱۱۲ بازديد

ثبت رپورتاژ اگهي و بك لينك دايم در 5000 وبلاگ در 30 سرويس بلاگدهي

  • ثبت رپورتاژ اگهي و بك لينك دايم در 5000 وبلاگ در 30 سرويس بلاگدهي

    ايا بازديد سايت شما كم است ؟

    ايا ميخواهيد به صفحه اول گوگل بيايد ؟

    ايا بك لينك داييمي براي سايت خود ميخواهيد ؟

    تنها راه دريافت بك لينك دائمي آن هم از سايت هاي وبلاگدهي معتبر بصورتي كه از سايت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سايت درگوگل شود ، رپورتاژ آگهي است .زيرا اولا رپورتاژ بدليل اينكه بصورت خبر منتشر ميشود ، هيچ گاه از سايت ها حذف نميشود . دوما در متن خبر ، چند بك لينك دائمي بصورت لينك فالو به سايت شما قرار داده ميشود . سوما مديران سايتهاي خبري ميتوانند بصورت نامحدود در سايت خود اخبار تبليغاتي و رپورتاژ قرار دهند . نهايتا از نظر گوگل رپورتاژ به هيچ وجه اسپم محسوب نميشود و حتي روز به روز ارزش آن بك لنيكي كه در رپورتاژ قرار گرفته بالاتر ميرود .

    براي سفارش كليك كنيد 
    من با دارا بودن 5000 وبلاگ در 20 سرويس بلاگدهي ميتوانم بلك لينك داييمي براي شما فراهم كنم

     
    هزينه ها

    بك لينك ها داييمي ميباشد  و رپورتاژ شما هرگز پاك نخواهد شد

    ارسال به 500 وبلاگ فقط50 تومان  با 4 رپورتاژ مختلف

    ارسال به 1000 بلاگ فقط 70 تومان با 7 رپورتاژ مختلف

    ارسال به 2000 بلاگ فقط 110 تومان با 10 رپورتاژ مختلف 

    ارسال به 3000 بلاگ  فقط 160 تومان با 14 رپورتاژ مختلف 

    براي ارسال به تعداد دلخواه  درخواست پروژه اختصاصي بدهيد 

    بلاگهاي كه ما ميتوانيم در انها اگهي شما را پست كنيم
    1- ميهن بلاگ – بلاگ اسكاي – راحت بلاگ – اوا بلاگ – ارام بلاگ -بلاگ بيست -بلاگسازان -بيگ سايت -سايت اريا
    2- تبيان
    3- رزبلاگ
    4- نگارا بلاگ
    5-ويستا بلاگ
    7- رويا بلاگ
    8- نيلو بلاگ
    10- پيكو 20
    11-blage.ir
    12-wopress.ir
    و تعدادي ديگر
    نحوه ارسال
    1- رپورتاژاگهي  شما را در5000 بلاگ منتشر ميكنيم و به شما لينك ميدهيم

    براي سفارش كليك كنيد 

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

ثبت رپورتاژ اگهي و بك لينك دايم در 5000 وبلاگ در 30 سرويس بلاگدهي

 

راديو اينترنتي فالوده بهترين راديو

۱۰۲ بازديد

راديو اينترنتي، همانند راديو معمولي مي باشد با اين تفاوت كه از طريق اينترنت انتشار مي يابد. با توجه به پيشرفت جوامع در استفاده از اينترنت ، راديو اينترنتي راه حل بسيار مناسبي براي انتشار قوي تر اطلاعات به صورت سمعي مي باشد. راديو اينترنتي بخشي از امكانات شبكه جهاني است كه روزانه تعداد بسياري از مشتركين در سراسر دنيا از آن استفاده مي كنند و مي تواند جايگزين مناسبي براي سيستم عادي آن باشد. در پاسخ به اين نياز راديو اينترنتي فالوده تاسيس شده است .

اگه دوست دارين در طول 24 ساعت كلي موزيك و ترانه بشنويد و برنامه هاي جذاب گوش كنيد راديو فالوده رو كليك كنيد .
راديو فالوده همدم تنهايي شما
www.radiofaloode.com

 

شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد

۹۶ بازديد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.

 

 

 

هواي تهران قابل قبول است

۱۰۰ بازديد

هواي تهران قابل قبول است - تابناك

  • هواي تهران قابل قبول است - تابناك

    مركز پايش آلودگي هوا، شاخص ۲۴ ساعته امروز هواي پايتخت را ۷۰ و در وضعيت «قابل قبول» اعلام كرد.

    به گزارش مهر،‌ معاون پايش و نظارت اداره كل محيط زيست استان تهران گفت: وضعيت كيفي هواي تهران در ٢۴ ساعت گذشته منتهي به ساعت ١١ مورخ ۹۸/۱۲/۱۹ در وضعيت قابل قبول بوده است.

    محمد رستگاري افزود: در اين بازه زماني شاخص آلاينده منواكسيدكربن پاك (۲۵)، دي اكسيد گوگرد پاك (۱۵)، ازن پاك (۲۸)، دي اكسيد نيتروژن قابل قبول (۶۳)، ذرات معلق با قطر كمتر از ١٠ ميكرون قابل قبول (۵۱)، و ذرات معلق با قطر كمتر از ۲.۵ ميكرون قابل قبول (۷۰) بوده است.

    شاخص آلودگي هواي كمتر يا مساوي ۵۰ به معناي هواي پاك (سبز)، از ۵۱ تا ۱۰۰ قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم براي گروه‌هاي حساس (نارنجي)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم براي همه گروه‌ها (قرمز)، ۲۰۰ تا ۳۰۰ بسيار ناسالم (بنفش)، ۳۰۰ تا ۵۰۰ خطرناك (قهوه‌اي) تعريف شده است.

    مقايسه وضعيت كيفي هواي تهران از ابتداي سال تا ۱۹ اسفند

    سال ۹۸: ۲۹ روز پاك، ۲۴۱ روز قابل قبول، ۸۰ روز ناسالم براي گروه‌هاي حساس، ۵ روز ناسالم براي همه افراد.

    سال ۹۷: ۲۸ روز پاك، ۲۶۸ روز قابل قبول، ۵۹ روز ناسالم براي گروه‌هاي حساس.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

هواي تهران قابل قبول است

 

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش دهم

۹۹ بازديد

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش دهم

از ابتدا تا امروز

گيلياد | مريلين رابينسون | مترجم: مرجان محمدي | نشر آموت

مريلين رابينسون، بيست و چهار سال بعد از اولين رمانش، خانه‌داري، با حكايتي درباره‌ي سه نسل از زمان جنگ‌هاي داخلي آمريكا تا قرن بيستم بازگشته است: داستاني درباره‌ي پدران و پسران و تنازعات روحي و رواني كه هنوز هم در قلب آمريكا در حال زبانه كشيدن است. نثر زيبا، موجز و عرفاني مريلين رابينسون [كه پيرو سبك اميلي ديكنسون و والت ويتمن است] به هر مخاطبي اين اجازه را مي‌دهد كه از داستان لذت ببرد. رمان گيلياد، با روايت درخشان و فراموش‌نشدني جان ايمز، اوضاع و احوال انساني زيبا و در عين حال غيرقابل‌تحمل زندگي روزمره را هويدا مي‌سازد. رمان گيلياد كتابي بسيار مورد انتظار، دومين رمان يكي از بهترين نويسندگان عصر حاضر و همزمان، مرثيه و مدحيه‌اي است بر حضور دائمي خدا در زندگي بشر؛ چيزي كه كشيش ايمز با تمام وجود به آن باور دارد. باوري كه از تزلزل و ترديد مصون نيست.
 

مارچ | جرالدين بروكس | مترجم: يوسف سليمان سالم | نشر تيسا

كتاب مارچ اثري داستاني و تامل‌برانگيز از جرالدين بروكس است كه چالش‌هاي اخلاقي دوره جنگ داخلي آمريكا را نمايش مي‌دهد. اين رمان جايزه ادبي پوليتزر سال ???? در بخش آثار داستاني را دريافت كرده است. اين رمان كه منبع اصلي الهام خود را از يكي از مشهورترين خانواده‌هاي آمريكايي قرن نوزدهم به‌ نام خانواده‌ي الكات ساكن كنكورد ايالت ماساچوست گرفته است. براي ايجاد چهارچوب كلي اين اثر از كتاب برجسته‌ي زنان كوچك اثر لوئيزا مي‌الكات بهره گرفته‌ شده است.

جاده | كورمك مك كارتي | مترجم: صنوبر رضاخاني  | نشر قطره

اگر از پنجره اتاقتان به بيرون نگاهي بيندازيد صلح تقريبا نسبي را مشاهده مي‌كنيد، اما اين آرامش در اين دنياي پر از خشم دائمي نيست. هيچ‌كس نمي‌داند در آينده چه اتفاقي خواهد افتاد. اگر جنگ يا انفجاري رخ بدهد تنها ويرانه‌اي از كشورها به جا مي‌ماند. بازماندگان چنين اتفاق‌هايي بايد در شرايط جديدي تلاش كنند تا نسل انسان‌ را ادامه دهند. كورمك مك‌كارتي در داستان جاده، چنين سرزميني را تخيل مي‌كند. كورمك خودش و پسرش را در كشوري كه در شرايط بحراني پس از جنگ و انفجار هستند، تصور مي‌كند. آن‌ها جزو معدود بازماندگاني هستند كه براي زنده ماندن تلاش مي‌كنند…

خريد آنلاين كتاب از فروشگاه كتاب كاواك

 

دانلود سريال هم گناه با لينك مستقيم

۱۰۰ بازديد

يكي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است كه بخش شبكه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي كند كه با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي كاربران ايفا مي كنند. يكي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت كافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها كمك زيادي به كاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي كند.

سايت cafefilm  به محض اينكه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي كاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي كه وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره كرد.

دانلود سريال هم گناه

يكي از سريال هايي كه همه فيلم بازان ايراني به انتظار عرضه نمايش خانگي آن بودند سريال هم گناه به تهيه كنندگي و نويسندگي محسن كيايي است برادر مصطفي كيايي و علي كوچكي. توليد اين سريال در سال 1398 شروع و به پايان رسيد.

ql08_h2.jpg

ژانر اين سريال درام معمايي است كه در 24 قسمت توليد شده است. سايت cafefilm  اين سريال را با بهترين كيفيت براي دانلود خدمت كاربران ايراني قرار داده است. از جمله بازيگران سرشناس اين سريال هديه تهراني، پرويز پرستويي، مهتاب كرامتي، محسن كيايي، مهدي پاكدل و حبيب رضايي مي باشند. از نكات جالب اين فيلم بازي هديه تهراني پس از 9 سال دوري از عرصه نمايش است.

دانلود سريال هم گناه با لينك مستقيم

https://cafefilms.ir/series/the-accomplice-series

 

 

سفر به كيش، مشهد و كرمان در تورهاي داخلي

۱۰۱ بازديد

 

سفر به كيش، مشهد و كرمان در تورهاي داخلي

بريم مقاله جديد سايت آرمان كرمان تحت عنوان سفر به كيش، مشهد و كرمان را با هم بررسي كنيم

مسافرت و گردش يكي از لازمه هاي زندگي جهت بالا بردن روحيه افراد جهت بهتر انجام دادن كارهاي روزمره است. به صورت معمول هر شخص مي بايست دو بار در سال يك مسافرت طولاني مدت را داشته باشد و چه بهتر است كه اين شخص قبل از انتخاب مقصد مسافرتي خود اطلاعاتي كامل در زمينه تورهاي مسافرتي پيدا كند. در اين مقاله قصد داريم درباره مقاله سايت خواندني تحت عنوان تور كيش از تهران  سه مسافرت عالي در تورهاي داخل كشور تور مشهد هوايي و تور كرمان صحبت كنيم كه از بهترين تورهاي مسافرتي كه در حال حاضر در ايران وجود دارد هستند و اتفاقا جزو  پرتقاضا ترين آن ها.

تور كيش از تهران

ابتدا مي خواهيم به تور كيش از تهران بپردازيم. اولين نكته مناسب ترين فصل جهت سفر به كيش مي باشد، معمولا آب و هواي كيش از اوايل دي الي اواخر فروردين براي سفر بهترين گزينه است. پس شما اگر به فكر تور كيش از تهران و يا از هر شهر ديگر هستيد بايستي در اين فصل از سال به فكر سفر كردن به اين جزيره زيبا باشيد.

حتي ممكن است در فروردين ماه نيز هوا به شدت گرم و مناسب سفر نباشد ولي به هر حال حد متوسطي را جهت سفر به اين جزيره شگفت انگيز در نظر گرفته ايم و شما مي بايست جهت رفتن به كيش اين نكات را بلد باشيد. نكته اي كه در اين جا مهم است آب و هواي كيش مي باشد كه معمولا در طول سال گرم و مرطوب است ولي به هر حال در اين بازه زماني آب و هواي آن قابل تحمل تر است.

تور كيش از تهران

قيمت تورهاي داخلي

قيمت تور كيش از تهران از درجه اهميت بسيار زيادي برخوردار است. معمولا هزينه تور كيش از تهران به نسبت شهرهاي ديگر كمي بيشتر است هم چنين در اين جزيره زيبا از هتل بسيار لوكس 5 ستاره اي داريم تا مسافرخانه هاي عادي و اين مساله هم در بالا يا پايين رفتن قيمت تور كيش از تهران تاثير گذار است.

از بهترين هتل هايي كه در كيش وجود دارد و اكثر مسافران از اقامت در آن جا لذت برده اند مي توان به هتل شايگان، هتل پارميس، داريوش، ترنج، مارينا و هتل ويدا اشاره كرد كه هر كدام از آن ها زيبايي هاي خاص خود را دارند و قيمت هاي مختلفي جهت اقامت در آن جا تعيين شده است.

تور هوايي مشهد

تور مشهد هوايي

اما يكي ديگر از پيشنهادهاي جذاب ما جهت گشت و گذار و مسافرت، تور مشهد هوايي است. مشهد مقدس يكي از آن شهرهايي است كه ساليانه هزاران گردشگر خارجي و داخلي را به خود جذب مي كند. اين شهر هم اكنون يكي از مهم ترين شهرهاي ايران در زمينه گردشگري به حساب مي آيد. چون علاوه بر مرقد امام رضا در اين شهر داراي اماكن گردشگري و تفريحي بسيار زيادي است كه هر ساله هزاران نفر را به سمت خود جذب مي كند.

به دليل اين كه اين شهر از بسياري از شهرهاي مهم ايران دور است مناسب ترين گزينه براي رفتن به آن جا، تور هوايي مشهد است. اگر شما هم از اين شهر دور هستيد حتما براي يك بار هم كه شده به بهانه زيارت به اين شهر مسافرت كنيد و علاوه بر فيض بردن از زيارت خود مي توانيد از اماكن گردشگري و تفريحي اين شهر نيز نهايت استفاده را ببريد و بهترين سفر را براي خود و خانواده تان رقم بزنيد.

در حال حاضر پارك آبي مشهد مشهور ترين پارك آبي ايران به حساب مي آيد. باغ وحش مشهد نيز به جرات مي توان گفت بهترين باغ وحش ايران به حساب مي آيد. از تمامي امكانات اين شهر مي توانيد نهايت استفاده و بهره را ببريد.

وجود تعداد زيادي هتل لوكس و نيمه لوكس در اين شهر در تور مشهد هوايي، كار را جهت اقامت گردشگران بسيار ساده كرده است. در حال حاضر تور مشهد هوايي يكي از مهم ترين گزينه هاي مسافرت داخلي بعد از تور كيش از تهران به حساب مي آيد و پيشنهاد مي كنيم جهت دريافت اطلاعات و قيمت هاي مربوط به اين تور با كارشناسان ما در اين زمينه تماس بگيريد.

از مهم ترين نكات سفر به مشهد مي توان به آب و هواي آن اشاره كرد كه مناسب تري فصل جهت رفتن به آن جا، بهار است. در اين فصل از سال آب و هواي اين شهر بي نظير است و شما عزيزان مي توانيد در اين فصل، مشهد را براي سفر خود برگزينيد و لذت سفر خود را چندين برابر كنيد. نكته مهم ديگري كه در اين زمينه وجود دارد خلوت بودن مشهد در اين فصل از سال است و شما عزيزان مي توانيد انواع تورهاي هوايي و زميني مشهد را در اين بازه زماني با قيمت ارزانتري انتخاب كنيد.

bryd_f5.jpg

تور كرمان

تور كرمان

اگر علاقمند به فرهنگ و تاريخ ايران هستيد و از قدم زدن در دل بيابان لذت مي بريد تور كرمان يكي از مناسب ترين گزينه ها در اين زمينه به حساب مي آيد. كوير شهداد در فاصله بسيار كمي از كرمان قرار دارد و يكي از بهترين جاذبه هاي گردشگري اين شهر به حساب مي آيد. هم چنين بناهاي تاريخي بسياري در اين شهر كهن كه قبلا  گواشير نام داشته وجود دارد و با ديدن اين اماكن تاريخي و گردشگري لذت سفر شما چندين برابر مي شود. از مهم ترين اين اماكن مي توان به كتابخانه و موزه شاه نعمت اله، حمام وكيل و باغ شاهزاده ماهان مي توان اسم برد كه يكي از باغ هاي ايراني است كه ثبت جهاني شده.

در تور كرمان شما عزيزان مي توان تمامي مكان هاي ديدني اين شهر و نقاط اطراف آن را ببينيد به همين دليل در حال حاضر برنامه سفر حرفه اي شما براي امسال مي توان به حساب آيد.

برنامه سفر حرفه اي امسال شما

با توجه به اطلاعاتي كه در بالا و در ارتباط با تور كيش از تهران، تور هوايي مشهد برنامه سفر حرفه اي امسال شما و تور كرمان ديدني تر ميشود، تورهاي داخلي داديم به نظر مي رسد كه اين سه گزينه مي تواند يكي از برنامه هاي سفر حرفه اي امسال شما باشد و بسياري از ما ايراني ها حداقل به يكي از اين 3 مناطق در حال حاضر سفر نكرده ايم. به پيشنهاد جذاب ما در اين زمينه فكر كنيد و مي توانيد از اين گزينه ها را به دلخواه انتخاب كنيد و در برنامه سفر حرفه اي خود به كار بگيريد.

اين سه شهر نامبرده از بهترين تورهايي هستند كه ميتوانيد در تور داخلي از آنها ديدن كنيد، جاهاي ديدني زياد تاريخي و فرهنگي، به همراه اقامت در هتلهاي لوكس و خوش قيمت و همراهي ليدرهاي محلي تحصيلكرده از دلايل اصلي شما براي انتخاب اين مسله ميتواند باشند و به شما پيشنهاد ميكنيم زودتر براي رزرو اين سفرهاي كرمان و مشهد و كيش اقدام كنيد.

 

رزرو هتلهاي مشهد، كيش و كرمان از ديگر خدماتي است كه در تورها واجب است تا تورهاي بصورت كاملتر و حرفه اي تري اجرا شوند و سرو غذا نيز در اين هتلها از نظر تغذيه خيالها راحت ميشود. البته بهتر است براي بهتر شدن شرايط گشت در هتل فقط صبحانه ميل نماييد و وعده هاي نهار و شام را در رستورانها معرفي شده توسط راهنما را انتخاب كنيد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به لينكهاي قرار گرفته در اين مقاله مراجعه كنيد و برنامه سفر حرفه اي امسالتان را هماهنگ كنيد.

منبع: www.armanekerman.ir

 

تحصيل در اسپانيا و تحصيل در كانادا، كدام يك را انتخاب كنيم؟

۱۰۶ بازديد

تحصيل در اسپانيا  و تحصيل در كانادا، كدام يك را انتخاب كنيم؟

 

كانادا و اسپانيا به دو قطب اصلي مهاجرت تحصيلي تبديل شده اند و دانشجويان بسياري از سراسر جهان براي تحصيل در اسپانيا و همچنين تحصيل در كانادا راهي اين دو كشور مي شوند. اما واقعا چرا اين دو كشور تا اين حد مورد توجه دانشجويان قرار گرفته اند و چرا افراد بسياري براي تحصيل در اسپانيا و كانادا اينقدر مشتاقند؟ در اين گزارش مي خواهيم پاسخ اين پرسش ها را بدهيم و از شرايط تحصيلي در اين دو كشور برايتان بگوييم. 


تحصيل در اسپانيا

شهرهاي بزرگ اسپانيا همچون مادريد، والنسيا و همچنين بارسلونا داراي دانشگاه هايي هستند كه از نظر علمي، در رتبه هاي كمتر از 550 جهاني قرار گرفته اند و همين امر باعث شده دانشجويان بسياري راهي اين شهرها شوند و قصد تحصيل در اسپانيا را داشته باشند. 
جالب است بدانيد علاوه بر كيفيت دانشگاه هاي اين كشور، هزينه تحصيل در اسپانيا نيز آنقدر اندك است كه شما به راحتي مي توانيد با گرفتن بورسيه، تحصيل خود را ادامه دهيد و با آرامش در اين كشور زيبا و منحصر به فرد زندگي كنيد. اما چگونه مي تواند از بورسيه هاي تحصيلي اسپانيا استفاده كرد؟
مدارك مورد نياز جهت دريافت بورسيه تحصيلي اسپانيا
براي آن كه بتوانيد از بورسيه هاي تحصيلي اسپانيا استفاده كنيد، بايد مدارك زير را تهيه نماييد:
1)    اخذ مدارك كارشناسي و همچنين كارشناسي ارشد از دانشگاه هاي معتبر 
2)    دريافت مدرك آيلتس 6.5 زبان انگليسي
3)    جلب موافقت استاد مشاور كه تز دكتري شما را همراهي مي كند
4)    داشتن كتب، مقالات علمي رسمي و...


 
تحصيل در اسپانيا به زبان انگليسي يا اسپانيولي؟

اين كه شما تحصيل در اسپانيا را با چه زباني پيش ببريد، بستگي به رشته تحصيلي و همچنين دانشگاهتان دارد. بسياري از رشته هاي مهندسي كه در مقطع دكتر تدريس مي شوند، به زبان انگيسي هستند و شما مي توانيد براي دريافت بورسيه اين رشته ها، مدرك زبان دريافت كرده و درخواست خود را به دانشگاه مربوطه ارائه كنيد. 
موسسه دانش گستر كوه نور با سال ها تجربه در امر مهاجرت تحصيلي، مي تواند در مسير كسب مدرك زبان و همچنين اعزام شما به دانشگاه مورد نظر، همراهتان باشد و مراحل اخذ ويزاي تحصيلي اسپانيا را در كمترين زمان ممكن برايتان پيش ببرد. 


هزينه هاي تحصيلي در اسپانيا

اگر نتوانيد براي تحصيل در اسپانيا، بورسيه دريافت كنيد، ميبايست هزينه تحصيلي دانشگاه هاي اين كشور را بپردازيد. شما بايد براي دوره كارشناسي بين 750 تا 2100 يورو بابت هر سال تحصيلي پرداخت نماييد. همچنين تاكيد مي كنيم اين مبلغ براي دانشگاه هاي دولتي است و شما در دانشگاه هاي خصوصي بايد شهريه بيشتري پرداخت كنيد.
از سوي ديگر هزينه تحصيلات تكميلي در دانشگاه هاي دولتي و خصوصي اين كشور، ميانگين بين 3000 تا 4000 يورو است كه به صورت سالانه محاسبه و دريافت مي شود. البته اگر رشته شما از جمله رشته هاي پزشكي و پيراپزشكي باشد، ميبايست هزينه بيشتري را متقبل شويد. 
 
مدارك لازم براي ويزاي تحصيلي اسپانيا

مداركي كه جهت دريافت ويزاي تحصيلي اسپانيا نياز داريد، عبارتند از:

  •     اصل پاسپورت و شناسنامه به همراه كپي
  •     عكس رنگي پاسپورتي
  •     انگيزه نامه
  •     مدارك تحصيلي به همراه ريز نمرات
  •     مدارك زبان انگليسي يا اسپانيولي (اختياري)
  •     توصيه نامه و رزومه
  •     مدارك پذيرش دانشگاه
  •     و...

تحصيل در كانادا

شايد برايتان جالب باشد كه سالانه حدود 200 هزار دانشجو از سراسر جهان با هدف تحصيل در كانادا، راهي اين كشور مي شوند. كيفيت آموزشي بالا، اعتبار مدرك تحصيلي، هزينه هاي معقول و مواردي از اين دست، دليل اصلي علاقه مندي دانشجويان به تحصيل در كانادا است. 


كيفيت آموزشي كانادا در چه سطحي است؟

بايد بگوييم كانادا سه دانشگاه معتبر دارد كه در ميان 50 دانشگاه برتر جهان جاي گرفته اند. اين دانشگاه ها كه با عناوين مك گيل، تورنتو و برتيش كلمبيا شناخته مي شوند، سالانه هزاران نفر را به سمت خود جذب مي كنند. 
بايد تاكيد كنيم كيفيت آموزشي بالاي كشور كانادا سبب شده مدارك اين كشور كاملا معتبر باشند و اين امكان را براي فارغ التحصيلان فراهم آورند كه پس از اتمام تحصيل به راحتي شغل مورد نظر خود را بيابند. 
شما براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص تحصيل در كانادا مي توانيد به سايت موسسه دانش گستر كوه نور مراجعه كرده و از اين موسسه كمك بگيريد.

هزينه تحصيل در كانادا

احتمالا پيش از اقدام براي تحصيل در كانادا، نگران خرج و مخارج تحصيل و زندگي در اين كشور هستيد و از خود مي پرسيد آيا مي توانيد از عهده هزينه ها بر بياييد يا خير. بايد بگوييم نمي توان كانادا را كشوري ارزان دانست اما اگر بخواهيم اين كشور را با كشورهايي چون آمريكا و انگلستان مقايسه كنيم، هزينه تحصيل در كانادا بسيار پايين است. در واقع همين امر بوده كه با توجه به اعتبار دانشگاه هاي كانادا، دانشجويان بسياري از سراسر جهان راهي اين كشور مي شوند تا در نهايت مسير تحصيلي خود را پيش ببرند. 
از سوي ديگر وجود انواع و اقسام بورسيه ها و همچنين اجازه كار حين تحصيل، شرايطي را ايجاد كرده است كه دانشجويان بتوانند هزينه هاي خود را پوشش دهند و مشكلي بابت پرداخت شهريه دانشگاه و هزينه هاي زندگي نداشته باشند. 


موسسه دانش گستر كوه نور

براي دريافت ويزاي تحصيلي اسپانيا و ويزاي تحصيلي كانادا، حتما نيازمند يك مشاور خوب هستيد كه پا به پا همراهتان باشد و از بهبود سطح زبان گرفته تا دريافت ويزاي تحصيلي، كمكتان كند. 
موسسه دانش گستر كوه نور با بيش از ده سال سابقه فعاليت در اين حوزه مي تواند يك گزينه مناسب براي شما محسوب شود و شما را ياري كند تا روند مهاجرت تحصيلي خود را به بهترين شكل ممكن پيش ببريد. 

 

 

چاپ روي تخته شاسي ، يكي از محبوب ترين سفارش ها در دنياي چاپ

۱۰۶ بازديد

چاپ روي تخته شاسي ، يكي از محبوب ترين سفارش ها در دنياي چاپ
 

چاپ روي تخته شاسي

يكي از محبوب ترين سفارش ها در دنياي چاپ ، چاپ روي تخته شاسي

     يكي از محبوب ترين سفارش ها در دنياي چاپ، چاپ عكس روي شاسي مي باشدلحظات شاد و به يادماندني در زندگي هر فردي وجود دارد، شما مي توانيد در مسير ساخت خاطرات خود قدم برداريد. تصاوير و عكس ها ، تأثير سازنده‌اي بر نوع نگاه افراد به محيط پيرامون مي‌گذارد و نقش مهمي در شكوفايي آن‌ها دارد.

 

چاپ روي تخته شاسي جايگزين قاب عكس هاي شيشه اي

     مدت زماني است كه قاب هاي شاسي يا به اصطلاح تخته شاسي جايگزين قاب عكس هاي شيشه اي شده اند. چاپ عكس ها روي تخته شاسي محصولي بي‌نظير براي ماندگار كردن لحظات خاطره انگيز و خاص كار و زندگي است.

 

كاربردهاي چاپ روي تخته شاسي

    از جمله كاربردهاي تخته شاسي :

  • قابل استفاده در دكوراسيون
  • عكاسي‌ها و آتليه‌ها
  • ادارات
  •  و آلبوم‌هاي ديجيتال و نمايشگاه ها و… مي باشد.

 

كاربرد تخته شاسي در صنعت تبليغات و تجارت

     استفاده از تخته شاسي نه تنها در عكس هاي خانوادگي بلكه در صنعت تبليغات و تجارت كاربردهاي فراواني دارد، كه علاوه بر زيبايي بصري، تبليغات محيطي قابل توجهي از يك كسب و كار را مي تواند در محيط بسته پوشش دهد.

پارامترهاي مهم چاپ با كيفيت بر روي تخته شاسي

     از جمله پارامترهاي مهم چاپ با كيفيت بر روي تخته شاسي :

  1. طرح مورد نظر است كه بايستي داراي وضوح تصوير بالايي باشد
  2. و سپس كيفيت دستگاه چاپ بسيار حائز اهميت است.

ويژگي تخته شاسي ها با توجه به متريال هاي ساخته شده از آن

چوب  MDF :

     طرح و عكس روي سطح رويي بواسطه چسب مخصوص و پرس قرار مي‌گيرد ، ام دي اف عموما براي فضاهاي بسته مرسوم شده است.

پي وي سي فوم :

      داراي انعطاف ‌پذيري بالا، وزن كم، استحكام بالا و مقاوم در برابر رطوبت، شعله، خش و حشرات، سفت و سخت، قابل شستشو و ارزان است.

شاسي آلومينيوم :

     چاپ روي اين متريال  با مديريت رنگ حرفه اي به وسيله دستگاه يووي انجام مي شود و از مرغوبترين و بهترين جوهرها استفاده مي گردد كه ماندگاري چاپ را چندين برابر افزايش مي دهد. چاپ عكس و انواع طرح و نقش‌ها در ابعاد متفاوت روي پارچه‌اي از جنس ساتن انجام گرفته سپس درون فريمي از جنس فلز آلومينيوم كه به رنگ نقره‌اي يا مشكي است، قرار مي‌گيرد.

فوم برد :

      سبك تر از تخته شاسي مي باشد و از لحاظ هزينه مقرون به صرفه و مناسب براي دكوراسيون و محيط كار مي باشد. انتخاب جنس تخته شاسي و ابعاد آن بستگي به سليقه و نياز مصرف كننده دارد.

ادامه مطلب : چاپ روي تخته شاسي

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي كنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد كنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينك هاي زير كليك كنيد :